nieuw

Hoii allemaal,
Ik heb me ook maar even aangemeld, want het is altijd leuk om met lotgenoten te kletsen:)
Ik ben 21 jaar en net zwanger van de eerste.. volgens de eerste berekening ben ik op 23 september 2010 uitgerekent. Erg spannend allemaal!

Groetjes Sanne

hoi Sanne..
ik lees net je bericht op deze site..
Ik ben zelf ook 21 en ook zwanger van de eerste
en ben 25 september uitgerekend..
spannend allemaal hea..:D
heb je je eerste echo al gehad of ?
wij hebben de eerste echo op 23 februari.. kan echt niet wachten..:D

Groetjes Mariska

Hoi Sanne!!!
Welkom, en wat een mooie datum!! 23 september (ben ik ook uitgerekend hi hi hi)
Lekker van genieten he, je eerste zwangerschap is zo bijzonder.... (tweede ook hoor, maar dan loopt er al eentje rond en ben je er toch op een iets andere manier mee bezig vind ik)
Liefs, Kim.

Welkom!!
Ik ben zelf ook in verwachting van ons 1e kindje en het is inderdaad erg spannend allemaal! Wel fijn zo´n site waar je vanalles met lotgenoten kan bespreken!

Grtz ilse

welkom!
Het valt me op dat veel mensen in mijn omgeving mijn leeftijd (24) best jong vinden, terwijl iedereen hier ook nog ze heerlijk jong is!
Ik ben ook zwanger van mijn eerste, was woensdag 8 weken...
Ik vind het heerlijk om hier te lezen dat veel dingen eigenlijk niet zo heel raar zijn, terwijl je het zelf, zo bij de eerste allemaal heel bijzonder vind...

Hoi hoi,
Wat een leuke reacties allemaal :)
Ik ben even een tijdje niet op de site geweest, omdat het even niet goed ging. Ik kreeg bloedverlies. Gelukkig
is het daar bij gebleven en heb ik inmiddels afgelopen week mijn tweede echo gehad+ het eerste bezoek aan de vk. Zoals het nu lijkt gaat het allemaal goed... en een kloppend hartje gezien op de echo! Toch blijft het heel spannend, maar daar ben ik vast niet de enige in. Ik ga me nu aanmelden bij de oktoberclub, want mijn uitgerekende datum is veranderd van 23 september naar 2 oktober.. Succes allemaal& ook genieten :))
Groetjes,Sanne

Terug
Bovenaan