Nieuw

Hallo mensen, ik ben nieuw op het forum. Ben even benieuwd hoe iedereen er mee omgaat als het iets langer duurt om zwanger te raken na een miskraam. Afgelopen zomer heb ik een missed abortion gehad. Ik ben doorgaans erg nuchter en relativeren kan ik als de beste. Maar nu, dik 8 maanden verder is het nog niet raak. Ik merk dat er iedere keer een stukje meer breekt in me... En daarnaast wordt iedereen in mijn omgeving zwanger. Voelt een beetje als falen van mijn lichaam....Iemand nog tips, adviezen om hier doorheen te komen....

Bedankt alvast!

groetjes,
Jess

Hallo Jess,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel vervelend vind van je missed abortion.. Hopelijk heb je het nu een plekje kunnen geven.

Ik schrijf samen met een aantal andere meiden mee over dit onderwerp. Een aantal zijn zwanger, sommige nog niet. Ik zelf ben nu wel weer zwanger maar daar is naar mijn MK ook 6-7 rondes overheen gegaan. Ook zitten er dames tussen die nu nog niet zwanger zijn. Deze zijn ongeveer net zo lang bezig als jullie nu.

Misschien vind je het leuk om met ons mee te schrijven en ervaringen te delen. De topic heet, zwanger worden na een miskraam deel 3 (blz1)

Grtjs, Marjoleine

Hoi Jess,

Ik heb in september een miskraam en curretage gehad, een hele nare ervaring om mee te maken. Ik had de hoop weer snel zwanger te zijn, maar helaas het duurde allemaal (voor mijn gevoel) best lang. Ik ben doorgaans ook nuchter maar dit voelde toch wel ff wat anders. 6 maanden na mijn miskraam ben ik bij de huisarts geweest omdat ik heel graag zwanger wilde worden en het na mijn gevoel best lang duurde. Ik kon aan niets anders meer denken eigenlijk. Ik had ook het gevoel dat mijn lichaam faalde. Na een goed gesprek met de huisarts heb ik geprobeerd er niet zo dwangmatig mee bezig te zijn. Begin april zou ik uitgeteld zijn en toen kwam ik erachter dat ik zwanger ben!

Misschien is het voor jou ook goed om eens met je huisarts te gaan praten.

Groetjes,
Niene

Terug
Bovenaan