A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik wil me graag aan jullie voorstellen!
Ik ben Rijn, 26 jaar en moeder van 2 dochters, van 2 jaar en 8 maanden. Mijn man en ik hebben besloten dat we nog 1 kindje willen om ons gezin "compleet" te maken...Dus hebben we de pil de deur uit gegooid en zijn nu zover dat we serieus gaan klussen
Aanstaande dinsdag heb ik mijn eisprong...SPANNEND!!! Ik heb een onverstoorbare cyclus van 28 dagen en bij mijn vorige zwangerschappen was het na de eerste en tweede ronde raak...Afwachten of het nog een keertje zo snel lukt, 3x is scheepsrecht!!! Ik hoop hier andere verhalen te vinden, leuke berichten te sturen, lezen en ontvangen en er nog een allerlaatste keer een bijzondere reis van te maken. Ik wil er dubbel en dwars van genieten. Wie zit er ongeveer in hetzelfde schuitje als ik?
Heel veel succes allemaal, dat er hier maar weer een heleboel mooie baby'tjes gemaakt mogen worden
X Rijn
Ik wil me graag aan jullie voorstellen!
Ik ben Rijn, 26 jaar en moeder van 2 dochters, van 2 jaar en 8 maanden. Mijn man en ik hebben besloten dat we nog 1 kindje willen om ons gezin "compleet" te maken...Dus hebben we de pil de deur uit gegooid en zijn nu zover dat we serieus gaan klussen
Heel veel succes allemaal, dat er hier maar weer een heleboel mooie baby'tjes gemaakt mogen worden
X Rijn