Nieuw

Hallo!!
Allemaal van Harte met jullie zwangerschap!
Ik ben er vandaag achter gekomen zwanger te zijn!! Het is totaal onverwacht, ongepland, maar zeker niet ongewenst!!
Ik slikte gewoon de pil, kan me niet heugen ziek geweest te zijn, slik wel foliumzuur ivm B11 tekort, dus dat is op zich niet slecht!!
Mijn gezinssamenstelling laat ik even achterwege, we zijn hier niet te enigen op het www Het is wel niet mijn eerste, dus ik wist eigenlijk al voor ik de test deed dat het raak was. We zijn nog wel lichtelijk in shock, maar wel heel blij
Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend op 29 februari 2012, jawel, een schrikkelkindje hihi
 
Hoiii.
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en super blij.
Is een keer wat anders een schrikkelkindje als het maar gezond is is het belangrijkste:)

Grtjes Linda
 
Gefeliciteerd:D super leuk!!

Ik ben ook zwanger nu 5 weken, ben 25 februari uitgerekend:)

liefs stephanie
 
Hier nog eentje met een onverwachtse zwangerschap. Mijn eerste reactie was huilen. Echt! Ik ben 8 mnd geleden bevallen... Maar ach, die 3e kan er ook wel bij. Het is nu tot ons doorgedrongen en we vinden het hartstikke leuk ;)
 
Dankjewel allemaal
Vannacht slecht geslapen, veel wakker. Bij elke beweging vroeg mijn vriend wat er aan de hand was, wel lief. Maar we zijn er nu erg blij mee, hoewel het nog wel even wennen is! Nu nog even de practische dingen bekijken
Maar komt goed, dit wonder is welkom
 
Terug
Bovenaan