Nieuw

Hoi Dames,

Ik had vandaag een echo en bleek langer zwanger te zijn dan we hadden gedacht allemaal.

Ben vrijdag 18 weken zwanger, dus na mijn berekening niet 18 maart uitgerekend maar 28 februari dus ik verhuis van maart 2012 naar februari 2012

kus
 
Krijg je zo maar een aar weken cadeau! Ook best fijn ;) Is verder alles goed met de baby?

Maar nog even een paar nieuwsgierige vragen hoor: Hoezo heb je het verkeerd berekend dan? Heb je niet vanaf je 1e dag laatste menstruatie geteld? En de termijn echo dan? Dan meten ze toch de vrucht?

welkom bij de feb-club!
 
de echo gaf aan 17 weken en 5 dagen vandaag.
mijn laatste menstruatie was eerste dag 11 juni.

in het begin werd ik terug gezet omdat de kleine zo klein was maar heeft nu de groei ingehaald.
heb 2-11 de 20 weken echo staan.
de kleine groeit erg goed, hoofdje is dicht, hartje klopt goed en kleine beweegt veel.

ik zelf voel me nog steeds behoorlijk misselijk en heb daar zetpillen voor omdat ik alles eruit gooi.
blijk vandaag ook 3 kg afgevallen te zijn.
en eerst 1 kg aangekomen.

hoever ben jij?
 
Hay Larissa!

Welkom! Hoop dat je het hier net zo leuk vind als bij de maart mama's! Jeetje, dat kan dus ook hahaha. Ff wennen aan het idee zeker? Is het je eerste kindje? Iig van harte gefeliciteerd en leuk dat je bij ons komt!

Liefs Jessica (21 weken zwanger van de 1e)
 
Ja het is de eerste, ik kan nog steeds niet geloven en twijfel dus nog veel aan die uitreken datum.
Waar zijn jullie op dit moment mee bezig kamertje, spullen???
 
Hoi Larissa, welkom!! Wat leuk dat je de baby nu eerder verwacht, indd een paar weekjes cadeau.. Maar vast wel even wennen!
Gelukkig was de echo helemaal goed, doet je goed he..
Wat naar dat je nog zo misselijk bent, ik spuug ook nogsteeds en ben 6kilo afgevallen, helemaal nog niks aangekomen :S Maar met mij baby ook alles goed!
Vandaag 21weken en 3dagen, 1ste kindje ook.
Moeten eigenlijk alleen het kamertje nog qua spulletjes en dan natuurlijk kamer inrichten. Verder hebben we eigenlijk al heeel veel.

Wat heb jij allemaal al? Lekker aant shoppen ook? Waar kom je vandaan en doe je voor werk? (gewoon ff nieuwsgierig;) )
 
Hoi,
welkom bij de februari club! Ik ben zelf in verwachting van onze tweede, uitgerekend op 29 februari. Ik heb de mazzel dat ik de misselijkheid al snel kwijt was. Helaas nu wel al bekken instabiliteit :s
Wij moeten nog beginnen aan de babykamer. En wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet haha.
Liefs,
Mar
 
Welkom!!
Wat een verhaal zeg maar goed belangrijkste is dat alles goed gaat met de kleine en paar weekjes eerder is niet zo erg toch.
Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af ik heb het gehad tot week 15 ongeveer en dat is geen pretje.
Wij zijn nu 19 weken zwanger en gaan nu bezig met het kamertje schilderen, verder hebben we de grote spullen al binnen.

Geniet van het kleine wondertje
 
Terug
Bovenaan