Nieuw !

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal,

Ik ben Kelly 23 jaar uit Hilversum,

Omdat we graag een kindje willen, en er hierdoor natuurlijk een miljoen vragen naar boven komen, me hier ingeschreven.

Mijn omgeving wil ik liever niets vragen tot het eenmaal zover is! (lijkt me leuker als ze verbaasd zijn!)

Een aantal maanden geleden heb ik mijn spiraal laten verwijderen, en had direct weer een normale cyclus!

Op dit moment ben ik 2 dagen overtijd. Ik ben helemaal in de stress, om de 2 minuten naar het toilet om te kijken of ik toch niet ongesteld geworden ben.

Soms vraag ik mezelf af of ik er niet teveel mee bezig ben, of ik het mezelf inbeeld dat ik in vlagen kotsmisselijk ben.

Morgen dus meteen maar naar de drogist rennen.

Liefs Kelly

Oh meid.... Welkom en wat spannend!! Er is toch ook wel een drogist open op zondag??? Hahaha!!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent en je ditect door kan naar de mama club!

Laat je het ff weten? Ik denk overigens dat het je moeilijk in te beelden is, dat je kotsmisselijk bent ;-)

Succes! Liefs Lynn

Hoi Kellis!

Spannend hoor!!!
Is dit de eerste ronde?

Succes!!!

Spannend hoor! Snel een test kopen morgen....misselijkheid zegt niet altijd alles helaas

Welkom Kellis,
Spannend hoor, morgen vol gas door naar de drogist? Succes!

Na mijn berichtje begon ik steeds meer het idee te krijgen dat het echt zo was,

Uiteindelijk zijn we toch maar opzoek gegaan naar een winkel die open was om toch maar een test te kopen.

Omdat we op visite gingen bij mijn ouders, daar stiekempjes de test gedaan.. en jawel hoor!

IK BEN ZWANGER!!!!
2e ronde en het is raak!

Natuurlijk konden we ons mond niet houden tegen mijn ouders, en hebben we samen wat traantjes gelaten!

Ik hoop dat ook jullie snel zo'n berichtje kunnen plaatsen..

Liefs Kell

Terug
Bovenaan