nieuw

Dag allemaal,

Is het hier een beetje gezellig druk?
Ik vind het erg leuk om ervaringen te delen met moeders die ook een peuter hebben.
Ik zat al die tijd op Volgens Mama, maar dat is zo aangepast, dat ik al mijn bekende moeders kwijt ben.

groeten
Laura

hallo
ik zou het niet weten ben ook net nieuw op deze site ,via een vriendin te weten gekomen...
het is inderdaad leuk en interesant om te lezen hoe andere moeders alles ervaren...
ik heb zelf een zoontje van bijna 3 enhij is op het moment hellemaal hysterichs van sinterklaas en zwarte piet.. dus ik zal blij zijn als het weer voorbij is haha
nou fijn weekend
groetjes f

Haha, ja, herkenbaar. Mijn dochter is in september 2 geworden. Ze heeft nog nooit zoveel gesnoept en de sinterklaasliedjes schallen de hele dag om je oren, haha. Elke avond staat ze voor de koelkast om een wortel te zeuren. Alsof Sinterklaas elke avond iets in de schoen gaat doen.
Maar vind het wel erg gezellig.

groeten
Laura

welkom!
Het is hier wel een beetje saai eerlijk gezegd. wel lieve dames hoor maar heeel rustig op t forum,
groetjes Hanneke
mama van Zara, (2003), Faye (2006), Liv (2009) en Ravi (18-11-2011)

Hoi hoi,

kom hier niet meer zo heel vaak nee, ben nog een van de weinigen volgens mij. Ben ook meer van de Hyves de laatste tijd.(tis hier niet echt gebruiksvriendelijk) En druk druk druk he?! EVengoed welkom!

Nou even goed welkom ook ik kom zo af en toe aanwaaien haha, ja ook druk druk!!!! Vooral zo voor kerst!!!
Wij hebben een dochertje van bijna 5 jaar en ons zoontje word in januari 3 jaar dus ook genoeg stof om over te schrijven!!!!
Tot weer eens !!!!

Terug
Bovenaan