'nieuw'

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik kom me weer aansluiten hier op de site.
Zal me even voorstellen:
Ik ben jolien. ik ben 26 jaar. Mijn man en ik hebben een zoontje van bijna 14 maanden. En we zijn bezig om proberen zwanger te worden van nummer 2. Bij de eerste duurde het even, dus we wachten nu ook rustig af. We zitten nu in ronde 3.

Groetjes Jolien

Welkom op het forum, hopelijk gaat het dan deze keer wat sneller!Liefs Nance

Hoi Jolien, welkom! Leuk dat jullie voor een tweede gaan! Bij mijn eerste heeft het bijna een jaar geduurd. Mijn tweede was niet gepland maar een verassing na een keer onveilige sex... Alles is dus mogelijk!

Liefs,

Hoi hoi!

Welkom op het forum.
Hopen dat je nu sneller zwanger bent!

Liefss

Ha Jolien,

Ik ben nu voor de tweede bezig, ook net als de eerste duurt t lang. We begonnen toen de eerste ene jaar werd, en die wordt nu bijna 2. Ik vind het nu wel makkelijker om er mee om te gaan, maar nu (ronde 13) mag het wel een keer raak zijn. De eerste duurde anderhalf jaar.

Was het bij jou zonder hulp? Bij mij wel, maar wel na een HSG, ik denk zelf dat dat wel heeft geholpen. Mijn cycli zijn wel wat kort, dus dat werkt misschien wel tegen?

Succes en gelukkig is je andere kindje een goede afleiding ;-).
Wenser

Welkom Jolien!

Hopelijk gaat het deze keer sneller dan bij de eerste.......

Wij zijn alweer een jaar bezig voor ons eerste kindje.

Groetjes

hallo dames.

bedankt voor jullie reactie.
@wenser. Bij de eerste zaten we net in de medische molen. De eerste onderzoeken waren al gedaan. en daaruit bleek dat het waarschijnlikk heel moeilijk zou worden om zelf zwanger te worden. Maar verrassing, die maand werd ik zwanger! zonder hulp. Hoop dat het bij jullie ook beetje snel zal gaan. Ik heb deze keer geluk. Heb vanmorgen een testje gedaan, omdat ik zulke zere borsten had. ( had ik bij de eerste ook) En jahoor. Ik ben zwanger!

groetjes

Terug
Bovenaan