nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

sinds vorige maand is mijn spiraaltje er uit mijn vriend ik zijn nu druk aan het klussen.
het maakt me soms wel een beetje onzeker ik ben erg bezig in mijn hoofd met zwanger worden. ik ben al een keer zwanger geweest heb toen besloten voor een abortus ik was nog erg jong. ik had bijna tot geen symtonen ben nu ook erg bang dat ik niet door heb dat ik zwanger ben.. nu is een kindje meer dan welkom ik kan niet wachten tot dat ik zwanger.

sorry moest dit ff kwijt

Hoi hoi.

Welkom hier!

Ik snap heel goed en vind het ook erg knap dat je de keuze hebt gemaakt om een kindje weg te laten halen als je zo jong bent. Dappere keuze hoor. Fijn voor je dat je alles op de rit hebt en een baby welkom is! :)

Als je eenmaal de keus hebt gemaakt om gericht te gaan klussen, is een spannende tijd. Ik ben er ook heel erg mee bezig. Zolang het niet te erg word zal het wel goed zijn, haha.

Succes meid!

Veel liefss

Welkom! Spannend he........ Het is heel normaal en herkenbaar dat je ervzo mee bezig bent! Ik hoop dat het snel raak is!

Welkom! En je bent niet alleen in je onzekerheid hoor! Dat zijn we allemaal hier. En we zijn er ook bijna allemaal wel 24 uur per dag mee bezig. Dus heel herkenbaar!

Heel veel succes! Dat het maar snelmag lukken!!

Liefs

dank jullie wel fijn om te weten dat ik niet de eenigste ben die er zo mee bezig is.. ik hoop dat het ook snel bij jullie raak is

liefs

Terug
Bovenaan