nieuw!

Dag Dames,

Mijn naam is Merel, ik ben 23 jaar en nu 7 weken zwanger van mijn 1e kindje.
De manier waarop ik zwanger ben geraakt is helaas niet de leukste. Maar ik heb toch besloten het kindje te houden.
De vader is bekend maar geeft er niks om.

Heb nu al een week last van wat buikpijn en al weken! last van mijn borsten. (echt heel vervelend haha)
Daaraan merkte ik ook dat er iets "mis" was.

Ik hoop dat meer dames zijn die zich in mijn situatie herkennen of mij adviezen zouden kunnen geven,

Hoor het graag :)

liefs!

Hallo Bijntje!

Allereerst welkom hier! Ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe, ondanks een stroef begin. Hopelijk kun je er (t.z.t.) helemaal van genieten! Ben je al bij een vk geweest?

Sterkte met de kwaaltjes (hier ook zeer pijnlijke borsten en misselijk)... Dit is het forum om alles er uit te gooien ;-) (Over jouw stroeve begin kan ik je geen adviezen geven. .. ).

Liefs

Hoi Zayde,

Ik heb 15 januari al een echo gehad om mijn termijn te bepalen.
Daar was ik 4/5 weken.
Heb nu 19 februari weer een echo.
Hoopte meer op adviezen vanaf nu :)
Daar heb ik veel meer aan.

Verder ontzettend moe!
Bankhangen is nog nooit zo heerlijk geweest.

Liefs

hallo bijntje,

ook ik wens je een goede zwangerschap toe. ik zit niet in een vergelijkbare situatie, maar wellicht kan ik je wel nog een keer andere adviezen geven... het forum is sowieso fijn om verhalen te delen. er is altijd wel iemand die naar je wilt luisteren.
hopelijk kun je de komende maanden toch genieten van de zwangerschap en alle voorbereidingen. zal niet altijd gemakkelijk zijn, maar stoer (weet even geen beter woord) dat je ervoor gaat.

we houden elkaar wel op de hoogte.

groetjes Maud

Hoi bijntje,

Ik ben myet en ook 23. Ik kan me verder niks voorstellen hoe je situatie is voor jou..
We zijn er hier om bij te klagen en idd ook om adviezen te geven als je dat wil!
Heb je steun van familie en/of vrienden? Stel je vragen en vertel je verhaal, ik hoop dat je idd wel een beetje rust heb deze zwangerschap en je wel beetje kan genieten van de kleine in je buik..

Liefs myet

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ook al laat de vader jullie zitten, samen komen jij en je baby straks er vast wel uit.

Heb je familie / vrienden die je kunnen helpen?

hoi bijntje,

probeer ervan te genieten, samen met je familie?en vrienden.fijn dat je op het forum bent gekomen, dat is ook een laadklep voor je.ik ben denk ik ook 7 weken, 8 februari een termijn -echo, we zijn superbenieuwd, hier ook pijnlijke borsten en darmen.fijne week.gr.Essie

Terug
Bovenaan