Hallo allemaal,
Ik kwam via de jonge-ouders voordeelpas op dit forum terecht, het lijkt me leuk om contact te hebben met andere oktober mama's
Ik ben Jolanda, sinds 15 Oktober trotse mama van Fabiënne.
Fabiënne is geboren na een bevalling van 12,5 uur met de vacüüm pomp.
De kraamtijd verliep niet helemaal super, ze zag erg geel en dronk slecht, ze lag ook binnen 1 week in het ziekenhuis onder de lampen en met een sonde in haar neus.
Gelukkig knapte ze hier snel van op en mocht ze na 5 dagen weer mee naar huis.
Toen ging alles echt prima, drinken doet ze heel goed, ze heeft nu zelfs voeding voor hongerige baby's hahaha, ze haalt de schade van haar slechte start weer in.
Ze is nu bijna 3 maanden en mama gaat bijna weer aan het werk, dan gaat ze 3 dagen per week naar een gastouder, best spannend.
Het is ondertussen weer een heel verhaal.
Ik hoop leuke contacten hier op te doen.
Groetjes Jolanda
Ik kwam via de jonge-ouders voordeelpas op dit forum terecht, het lijkt me leuk om contact te hebben met andere oktober mama's
Ik ben Jolanda, sinds 15 Oktober trotse mama van Fabiënne.
Fabiënne is geboren na een bevalling van 12,5 uur met de vacüüm pomp.
De kraamtijd verliep niet helemaal super, ze zag erg geel en dronk slecht, ze lag ook binnen 1 week in het ziekenhuis onder de lampen en met een sonde in haar neus.
Gelukkig knapte ze hier snel van op en mocht ze na 5 dagen weer mee naar huis.
Toen ging alles echt prima, drinken doet ze heel goed, ze heeft nu zelfs voeding voor hongerige baby's hahaha, ze haalt de schade van haar slechte start weer in.
Ze is nu bijna 3 maanden en mama gaat bijna weer aan het werk, dan gaat ze 3 dagen per week naar een gastouder, best spannend.
Het is ondertussen weer een heel verhaal.
Ik hoop leuke contacten hier op te doen.
Groetjes Jolanda