nieuwe 20 weken echo

volgende week vrijdag heb ik een nieuwe 20 weken echo Ze konden niet goed zien of de huid op het onderruggetje helemaal gesloten was Ze dacht het wel maar op aanraden van de verloskundige (aangezien ik op thuisbevallen sta ) wordt het toch weer een keer opnieuw gecontroleerd Maak me er niet echt zorgen over aangezien ze de vorige keer verder geen bijzonderheden voorzag
Wel leuk vooruitzicht weer even naar binnen gluren blijft leuk natuurlijk
mira mv marek en 20 weken zwv ??

Hoi Mira,

Wow toch ff schrikken, maar ook wel fijn, nog een keertje gluren. Ik hoop dat ze het gewoon goed gezien heeft en het allemaal piek-fijn in orde is.

Succes volgende week,

Groetjes Nanda

Hey,

fijn dat alles goed lijkt! Dat is toch de schrik van iedereen denk ik. Ik sta ook weer te popelen om weer eens binnen te kijken. Jammer dat je er eigenlijk maar zo weinig krijgt... ik zal ook blij zijn als ik "hem" straks kan voelen bewegen. Het is mijn eerste dus ik weet ook niet zo goed wat ik moet voelen en mijn placenta ligt voor dus het kan nog wel wat weekjes duren ben ik bang...maar ja, we zien wel!

Groetjes Yvonne

beetje laat maar ik heb hem dus vorige week gehad en alles was goed gelukkig!
mijn nieuwsgierigheid werd wel weer op de proef gesteld want ik wil het zo graag weten maar mijn man   niet Maar heb me wederom kunnen bedwingen hshahaha...

Hallo Mira,

Fijn voor je dat alles goed!
Nu kun je lekker genieten...
Het lijkt me onwijs moeilijk als jij het wel wil weten en je partner idd niet....
Nu blijft het wel spannend!

Fijn  weekend.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan