nieuwe aankopen voor zoontje 7 maanden

hee mama's
bij de geboorte bestonden er van die handige uitzet lijstjes maar nu is hij 7 maanden en zou ik op een rijtje ook graag willen weten wat voor aankopen je nu 'moet' doen.
Kan iemand me daar bij helpen?

-fietsstoeltje (vanaf wanneer kunnen ze daar ongeveer in?)
-nieuw autostoeltje
-wat voor boxspeelgoed is nu leuk?
-tips voor buitenspeelgoed als het warmer wordt
-hoe leg je je kindje in de zomer in bed? (alleen slaapzakje of ook lakentje?)
-
-
-

Alvast hartelijk bedankt!
Liefs mamalina21
 
Hoi,

Haha, wat je "moet" kopen.....lastig he?!

Wat wij bij die tijd gekocht hebben;

-fietsstoeltje: mogen ze in v.a. 9 maanden (ze moeten echt goed kunnen zitten hoor. het is nl.een hele belasting een fietstochtje..hobbel de hobbel). Als je een fietsstoeltje gaat kopen, kijk dan ook gelijk of deze op je fiest past en of je zelf nog kunt fietsen!
-autostoeltje: wij hebben een maxi cosi priori gekocht. Lekker zacht stofje en makkelijk in diverse standen te zetten.
-als ze straks door de kamer heen gaan stappen kun je gaan kijken voor "echte" schoenen
-voor lekker weer: zandbak?/zwembadje/balletjes etc.
-speelgoed wat ze dan leuk vinden...volgens mij alles met geluid/lawaai/maar ook keukengerei;bv.bakblikken enzo

veel succes en plezier
 
Hoi,

Als tip bij het fietsstoeltje schaf ook een windschermpje aan anders zitten ze niet lekker en goede steun voor de voeten op het stoeltje.
Mijn zoon heeft nu leren slofjes aan kan hij niet uitglijden, echte schoenen zijn nog te zwaar voor hem.
verder speelgoed: dingen die kunnen rollen dus een bal of iets dergelijks, spiegel, leesboekjes evt. van die badboekjes, dingen die muziek maken etc.
je hebt bij de speelgoedzaken een rood telefoontje met allerlei muziektoontjes erop, mijn zoon is er gek op en die is niet zo hard qua geluid, anders kunnen kinderen ervan schrikken.
vaak staat er op het speelgoed ook wel vanaf hoe oud het geschikt is.
en anders kijk je gewoon bij jezelf in de kast een lege cola fles of een bakje met een pollepel kunnen ze heel lang mee zoet zijn.
succes
 
Terug
Bovenaan