Nieuwe aanmelding

A

Anoniem

Guest
Hoi Iedereen,

Kijk met regelmaat op dit forum.
En ik denk laat ik me eigen maar eens aanmelden.

Ik ben Karin, moeder van Niels 4jr en Julia 2 jr.
Eind Juni verwachten we ons derde kindje.
Ben nu 17 weken. Krijg over 3 weken de 20 weken echo.
We zijn erg benieuwd, willen niet weten wat het wordt.

Kom uit zeeland, zijn er meer zeeuwse moeders??

Groetjes Karin.

hoi
gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!
mira mv marek en ??

Hallo,

Welkom, ik ben ook sinds een paar dagen lid van de club....
Ik ben nu ook 17 weken (morgen om precies te zijn).   Wij weten nog niet wanneer
de 20 weken echo is. Ik moet pas de 29e terug naar de verloskundige en dan zou
ik het formulier mee krijgen....beetje laat denk ik want dan ben ik al bijna 19 weken. Als ik dan nog moet gaan bellen voor een afspraak moet ik   (vrees ik) nog even wachten. Morgens eens kijken of ik dat niet anders kan regelen....
We zijn wel heel nieuwsgierig naar wat het gaat worden.... Nooit gedacht dat ik het zo graag zou willen weten.
Maar ik ben 29 juni uitgeteld en kom uit brabant....

Groetjes Yvonne

Hoi Karin,

Gefeliciteerd. Leuk dat je gezellig mee komt kletsen. En is af en toe toch wel rustig hier. Hopelijk komt daar wat verandering in.

Ik kom zelf uit Gelderland.

@sneldy, Yvonne. IK had al eerder gebeld toen ik het formulier nog niet had. Was geen probleem! Je moet het alleen wel hebben tijdens die echo.
Wel een beetje slordig van je vk omdat niet alvast te geven.

Liefs,

hoihoi,

hier nog een zeeuwse moeder  ! Kom uit Yerseke en jij?? Ik ben ook 17 weken zwanger en moet 10 februari voor de 20wekenecho!

groetjes Elise

Hoi karin,

Welkom hier en wat een leuke namen voor je kids heb je. Ik vind het zo moeilijk om een goede naam bij die van mijn dochter te vinden.

Klets gezellig mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde!

groetjes Nanda

Hoi Nands,

Dank je wel.
Vind het alleen erg lastig om er een leuke naam bij te verzinnen die er ook leuk bij past.
Dus heb je een leuk idee, ik hoe me aanbevolen

Groetjes Karin.

Terug
Bovenaan