nieuwe augustus-mama

Hallo allemaal,

Allereest iedereen proficiat met de zwangerschap!
Ook ik wil me graag toe voegen aan de augustus-mama's Sinds vandaag weet ik dat ik i.p.v. 27 juli nu op 3 aug. uitgerekend ben!    
Ik had vandaag nl. een echo bij de gyn. en daar bleek uit dat het dus iets korter was, dan we zelf hadden gedacht. Dat valt dan toch een klein beetje tegen, maar de zwangerschap ziet er geweldig uit, aldus de gyn.,  dus ik ben super gelukkig!
Dit wordt ons tweede kindje, we hebben al een zoontje van bijna een jaar.
Het lijkt me leuk om  samen met alle augustus-mama's mee te babbelen over het een en ander!

groetjes: Hompie.

Hey hompie.

Gefeliciteerd!

Leuk zo snel op de eerste een tweede kindje!
Ik ben zelf 10 weken zwanger volgens vk maar weet vanmiddag bij de gyn precies hoelang, en heb een dochtertje van 8 maanden.

Er is nog een dame die zwanger is van de tweede en haar kindje is 9 maanden.

Had niet gedacht dat er meedere waren!

Hoe bevalt het je tot nu toe, en hoe kijk je naar de tijd uit dat je kleintje geboren is?

Liefs Lot

Welkom bij de augustusclub. Heerlijk he een tweede! Wij wilden het ook graag snel achter elkaar, maar door allerlei omstandigheden moesten we uitstellen. Dus vind het nu fijn dat er 'maar'  3 jaar tussen zit straks.

Lekker gaan genieten(deed je al denk ik) en zul je zien, wordt de kleine toch gewoon in juli geboren!!

gr Linda

Gefeliciteerd! Toch altijd fijn he, als je de echo hebt gehad. Ook al blijk je nu iets korter zwanger te zijn, je hebt toch het kleine wondertje zien bewegen!
Ik denk dat Lotje mij bedoeld met die andere dame die ook zwanger is van de tweede, met een zoontje van 9 maand.
That's me... Ik ben nu ws 8 weken zwanger (nog geen echo gehad), en ons zoontje is nu 9 maand. Hoewel de zwangerschap best als een verrassing kwam, meteen raak!, zijn we natuurlijk super blij. Toch dringt het nog niet altijd tot ons door; ik wil het zo graag zien; echo!! Nog even afwachten maar...
Gr. Mar

Van Harte Gefeliciteerd! Geniet er weer van!

En zoveel zegt de uitgerekende datum uiteindelijk natuurlijk niet, is alleen van belang voor de gyn. en de vk wat de uiterste datum wordt om in te leiden als het kindje dan nog niet is geboren. Maar het valt altijd wel even tegen als je korter zwanger blijkt te zijn dan je dacht. Bij onze echo kwamen ze eerst op 9.3 weken, maar uiteindelijk was het toch 10.1 weken. Het ligt er ook aan hoe het kindje ervoor gaat liggen voor de meting.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan