Nieuwe autostoel

Jamie heeft een nieuw autostoeltje gekregne. De Tobi was stuk gegaan en ik ergerde me dood aan dat ding. Dus maar een vervolgstoeltje gekocht. Ik vond het zonde om er nog eentje in de groep 1 te kopen. Hij zit er heerlijk in en vind het zelf ook wel wat geloof ik.

Wel moet ik nog even een gordelhoesje erom doen. Hij snijd verder niet in zijn nekje hoor. Het lijkt erger op de foto.

Groetjes Natasja mv Jamie

hoihoi,
mooie stoel,die wil ik straks ook voor Mila.
We hebben alles van maxi cosi.
vanaf welke leeftijd.lengte of gewicht  kan je kindje er normaal    in dan?
groetjes natalie

Gewicht staat erop vanaf 15 kilo. Maar in de winkel zeiden ze dat ze meer naar de lengte kijken. Als het hoodfje goed tussen de steunen zit is hij veilig genoeg. Ik heb wel 4 keer gevraagd of hij veilig genoeg is, dus ik ga ervan uit dat het wel goed zit.

Gr. Natasja

Wij willen straks over niet al te lange tijd ook over op zo'n nieuwe maxi-cosi. Menner komt me iets te vaak met zijn armpjes ertussenuit gewurmt. En ik word er niet happy van dat ie dan ook nog eens midden op de snelweg allerlei capriolen uit gaat halen om iets te pakken te krijgen waar ie met geen mogelijkheid bij kan zeg maar...
Ziet er goed uit zo.

Kus Marieke ( Die nog steeds zo'n gordelhoes om d'r eigen gordel moet doen omdat ze d'r eigen nekkie doorsnijdt...)

Ik heb laatst ook zo'n stoel gekocht voor Fenne, in juli wordt ze 4 jaar.
Er staat bij dat de stoel geschikt is vanaf 3,5 jaar. Het is dan ook een kleuterstoel.
Bij Prenatal hier raden ze het af om een kind al eerder in deze stoel te zetten.

Milan heeft al sinds 1 1/2 maand deze stoel. Wij zijn bij  meerdere speciaalzaken geweest voor info en advies. Deze mensen hebben ons geadviseerd om Milan niet meer in de priori te zetten, omdat hij met zijn hoofd boven de stoel kwam en hij gepropt in de stoel zat. Daarbij komt ook nog dat hij 16 kg weegt en hij dus qua gewicht en lengte prima in deze stoel past. En de Prenatal in Emmen heeft ook aan ons toegegeven dat ze via de papieren werken die ze via het hoofdkantoor krijgen en ze daar niet van afwijken...Ongeacht het kind...
Wij zijn echt dolgelukkig met deze stoel.... En niet alleen wij maar ook onze bandiet

Groetjes Jolanda en Milan (23-9-06)

Klopt ook ik ben bij meerdere winkels geweest. Maar zoals je kan zien mag Jamie hem voor zijn lengte echt wel hebben. Alleen is hij een lange slungel dus echt zwaar is hij nog niet. Dus om nu nog een autostoel nr. 1 te kopen voor een kort tijdje was ook zonde. En de oude stoel ging gewoon echt niet meer. Ook omdat het bij mij elke keer in mijn rug schoot als de gordels weer eens blokkeerde. Om hem te laten maken was ook 150 euro geweest. (garantie was al over)  Vandaar dat er in overleg is besloten om deze te kopen. Ook omdat Jamie lekker lang is.

Gr. Natasja

Terug
Bovenaan