<p>Momenteel ben ik 20weken zwanger. Ik werk in de zorg en voel dat het zowel mentaal als lichamelijk zijn tol eist. Nu heb ik een nieuwe baan op een locatie die fysiek veel minder zwaar is. Met een vaste aanstelling omdat ik intern blijf. </p><p>Afgelopen vrijdag verloor ik ineens een golf vocht. Waterdun. Met spoed naar de vk en toen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier zijn geen resten aangetroffen van vruchtwater en geen lekkende baarmoeder. Er is dus "niks aan de hand". Dit is mentaal een enorme klap geweest en ik ben enorm labiel. Voel me oververmoeid en alsof dit de laatste druppel was die de emmer deed overlopen. </p><p> </p><p>Als ik niet zo verhuizen van locatie zou ik me ziekmelden maar je wilt niet ziek gemeld beginnen aan een nieuwe baan. Ik heb de situatie gestuurd naar mijn nieuwe teamleider en die belt me morgen. Maar ik voel me zo onder druk staan. Ik wil gewoon rust. Rust in mijn hoofd. En ben zo bang dat ik toch gepusht word door te zetten wat veel stress geeft en ook niet goed is voor het kindje. </p><p> </p><p>Ik hoop dat iemand me nuttig advies kan geven </p>