Nieuwe baan!!

Het is gelukt! Om 15:30 had ik het laatste gesprek en ik ben aangenomen!!
Ik hoef maar 2 dagen te werken ipv de 2 hele en 2 halve dagen die ik nu werk!! Wat een luxe!!

Het is een vertegenwoordigersfunctie, veel op de weg dus, maar de reisuren worden ook gewoon betaald, vandaar dat ik maar 2 dagen hoef te werken!!

De laatste week van deze maand kan ik waarschijnlijk beginnen! Hoef ik Lyanne maar 2 dagen naar het kdv te brengen!!

Gr. Marieke

Wat een goed nieuws!! Je krijgt het ook al voor elkaar hahaha!!
Lekker maar twee dagen werken, heb je teminste tijd voor een bakkie in Breda hahaha!!

Goed gedaan hoor!!
(wat ga je verkopen? Die schoenen?)

Esmé mv Kay

Wat leuk Marieke! Gefeliciteerd (dat word dus schoenen kopen haha) met je baan! Fijn gevoel dat je nu zekerheid hebt! Heel veel succes! Je kan het!
Liefs Esther

Hoi hoi,

Helaas geen schoenen, maar wel andere hadige producten, namelijk eten!
Het is een klant van waar ik nu werk en als er nieuwe producten zij, zoals sate of wokmixen (ze hebben echt van alles), moet ik via een demonstratie bij het bedrijf de klant overtuigen dat hij het inhet assortiment moet opnemen.

Waarschijnlijk de laatste week van februari kan ik beginnen, komt mooi uit, want dat vrouwke voor wie ik nu inval, komt dinsdag weer terug. Wel balen, want ik had heel erg graag willen blijven! Maarrrrrrrrrr, nu hoef ik maar 2 dagen, ben zo blij, ik heb Lyanne al zo veel geknuffeld vanmorgen!!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan