Nieuwe baan

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb hier vandaag een grote beslissing genomen. Ik zat al een tijdje niet lekker in mijn vel op mijn werk. Heb hier altijd met ontzettend veel zin gewerkt, maar na mijn zwangerschapsverlof was ik min of meer weg gereoganiseerd. Ik ben niet ontslagen maar had ook geen werk of geen leuk werk meer. Ik heb nu besloten om op zoek te gaan naar een andere baan. Ik hoop dat ik hierdoor weer wat rustiger kan worden in mijn hoofd. Nu maar hopen dat ik snel een leuke baan kan vinden. Ik heb hier altijd erg veel verschillend werk gedaan en krijg van mijn directeur ook alle medewerking (mag ook wel).

Nu weet ik alleen nog niet of het dan ook verstandig is om meteen weer in een nieuw IVF traject te gaan maar goed eerst maar eens zien hoe dit uitpakt.

Nu heb ik zelfs al wat zitten rondkijken op internet en heb ik bij het bedrijf waar Henk werkt ook al een leuke vacature gezien en misschien ga ik daar wel op solliciteren. We hebben al even overlegd en dat is geen probleem. Is een erg leuk bedrijf en heeft ook goede arbeidsvoorwaarden.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wat ontzettend spannend zeg! En wat een ontzettend stoere beslissing. Het is echt wel belangerijk dat je lol hebt in je werk en dat kun je nu weer terug gaan krijgen. Lijkt me erg leuk om bij hetzelfde bedrijf te werken, nadeel je krijgt wel twee keer hetzelfde kerstpakket :)
Wat betreft je IVF traject, ze mogen je in ieder geval nooit ontslaan als je zwanger bent. Maar ik weet niet of je dat bedoeld of dat je vaak naar afspraken moet en dat bedoeld. Ik hoop dat je snel een leuke baan hebt gevonden. ik kan me wel voorstellen dat alleen het nemen van het besluit al voor meer rust zorgt, is dat ook zo of zie ik dat verkeerd?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik ben inderdaad blij dat de kogel nu echt door de kerk is. Ik vind het ook niets om min of meer te moeten bedelen om werk.

En ik bedoel met het IVF traject meer dat ik het voor mezelf emotioneel een beetje zwaar vind om en voor een tweede te gaan en een nieuwe baan te zoeken. HIer op mijn huidige werk krijg ik voor beide gewoon vrij dus dat maakt niet uit maar emotioneel denk ik dat ik me beter op een ding tegelijk kan richten.

Het bedrijf waar Henk werkt heeft ook van die pakketten die je zelf mag uitzoeken dus dat zie ik niet als een probleem. Nu hebben we een bon voor een dagje uit of een saunabezoek en daar kun je er ook wel twee van gebruiken.

Groetjes
Inge

Wauw. das een grote beslissing. Ik vind het heel knap dat je die durft te nemen, want ik denk dat er een hele boel mensen vast zitten in een baan, maar het eigenlijk niet leuk vinden!!!!

In welke sector zoek je werk?

Hoi Inge,

Dat van die paketten was een grapje hoor :)
Maar ik snap wel wat je bedoeld dat het emotioneel zwaar is. Ik heb heel vaak als uitzendkracht gewerkt en elke keer als ik aan een nieuwe baan begon was ik heel erg moe de eerste tijd. Je moet zoveel dingen leren en weer aan mensen wennen, dat hakt er altijd even in. Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen, zowel qua baan als IVF. Hou je ons op de hoogte?

groetjes linda

Hoi moonpoontje,

ik heb MEAO Secretarieel afgerond. Ben bij dit bedrijf begonnen als receptioniste/telefoniste en doorgegroeid naar administratief medewerkster. Ik kan dus eigenlijk overal aan het werk. Secretaresse, administatief of receptie. Weet nog niet precies wat ik wil maar het belangrijkste is dat ik maximaal 24 uur wil werken. De sector maakt me eigenlijk niet zoveel uit maar het liefst niet in een heel groot bedrijf.

Met dat ik dit intyp denk ik: Henk werkt bij Croon electrotechniek en daar werken door heel nederland heen 3000 mensen maar het kantoor hier in Apeldoorn is niet heel groot.

Groetjes
Inge

Hoi Linda,

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden hoor. Je krijgt hier altijd zo veel steun en dat helpt alleen maar.

Groetjes
Inge

Jammer dat je niet in Hoofddorp woont... Wij zoeken nog iemand voor erbij.
Ach er zijn wel genoeg banen toch?

Wel spannend weer!!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan