nieuwe bh's

hoi allemaal,

ik heb een vraagje. ik ben nu 6 weken zwanger en mijn bh's zijn al te klein en moet dus nieuwe gaan kopen. ik heb van mijzelf al grote borsten(cup E)  en wil niet de hele zwangerschap door nieuwe bh's kopen. maar nu vraag ik mij af is het beter zonder beugels of maakt dat niks uit en is het verstandig om alvast een grotere cupmaat te kopen. ik ga ervan uit dat ze nog wel meer gaan groeien(al hoop ik dat niet)
wie heeft tips voor mij???

Van het merk Anita heb je zwnagerschaps BH's die groeien als het ware mee. Ik vond ze mijn vorige zwangerschap erg prettig zitten en ik heb met 1 maat de hele zwangerschap gedaan!

Hoi,

ik heb gister nieuwe BH's gekocht. Ik heb die van de Livera zwangerschap BH's zonder beugels. Ze kunnen ook meegroeien. het nadeel van deze bh's vind ik alleen wel dat ze neit voorgevormd zijn, maar dat het gewoon een stuk stof is. Ik heb normaal namelijk altijd voorgevormd omdat ik het oerlelijk vind als je tepels door een truitje ziet. ( als je het koud hebt bijvoorbeeld) en nu zie je het dus wel.

Ik weet trouwens niet of er meegroei BH's zijn die wel voorgevormd zijn of met beugel.

groetjes

Nog even en ik moet er ook aan geloven, ik had gelukkig nog een paar bh's die nu te groot waren maar die zijn nu al bijna te klein...
Hoop ook op beugelbh's waar je inderdaad niet snel in kunt zien dat je het een beetje koud hebt! ;-)
En een beetje charmant is ook mooi meegenomen! haha!

Groetjes

de mijne beginnen ook weer te groeien en was al niet slecht bedeeld
pfft
je moet denk ik in de betere lingeriezaken zijn om een goeie bh te kopen, en dan idd een zw schapsbh die groeien mee

hoi dames.
ik ben nu 5,5 week zwanger, en ook ik heb al nieuwe bh's moeten kopen.
ik heb ook een grotere maat, cup D.
heb ook een meegroei bh aan gehad, maar is voor mijn cup niet echt goed. zat niet erg lekker.
ik kan normaal geen bh met beugel verdragen, en nu zeker niet. heb nu sport bh gekocht, zonder beugel, en deze steunt ook erg goed, zo blij dat ik die heb gehaald, voel me stuk beter nu, hihi.
Zijn er ook meegroei bh's in cupmaat E?

groetjes

Terug
Bovenaan