nieuwe cyclus

Hoi, Wat een leuke site is dit. Ik ben al een paar dagen aan het meelezen en ik leer de vaste meiden al een beetje kennen. Ik heb nu ook door wat NOD is enzo.
Het is zo herkenbaar wat jullie allemaal schrijven en wat zijn wij vrouwen toch een lekkere mutsen he!
Ik heb nog een vraagje. Ik heb net een miskraam gehad en sta onder controle van een gynocoloog. jammer maar ik heb zoiets van gaan met die banaan door naar de volgende ronde (ik was ook maar heel kort zwanger). Maar nu is mijn vraag:

Mijn hormoongehale in mijn bloed wordt telkens gemeten en ik zit nu op 20. Dit is bijna niks. Nou wil ik weten wanneer begint je nieuwe cyclus. Na de bloedingen of als het hormoon helemaal weg is. Wanneer moet ik gaan tellen en weet ik ongeveer wanneer mijn ei weer klaar is!?

Nou ja misschien weet iemand het wel. Of moet ik maar gewoon elke dag aan de slag?

groetjes Fé


 
hoi, ja het is hier erg gezellig.het ligt er denk ik aan wanneer je cyclus is /begint,anders zou het kunnen dat er nog wat hcg zit bij het testen van de vorige keer,maar volgens mij kun je gewoon weer aan de slag als je weet wanneer je vruchtbare dagen zijn!
succes!
 
IK heb ook een miskraam gehad en mij is verteld dat als het vruchtje er uit is dat de cyclus dan weer begint.
Ik werd ook weer na 4.5 week ongi.Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

En het elke dag doen ja dan heb je de grootste kans om zwanger te worden.
Maar of het dan nog leuk is dat weet ik niet.

Nou veel succes ermee

Veel liefs
Brenda
 
Hoi Brenda en Petra uit H,
Eigenlijk weet ik dan niet zo goed wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.

Tja Brenda wat je zegt elke dag is best wel een opgave. Soms ben ik gewoon moe of mijn vriend. Na een lange dag werken heb ik niet altijd zin. Maar ik heb gemerkt dat massages de boel wel lekker kunnen 'opleuken'.

Petra beterschap. Ik ga lekker slapen. net een super spannende wedstrijd voetbal gekeken. Terwijl ik normaal nooit kijk.

Groetjes en bedankt voor de reactie!
 
Terug
Bovenaan