NIeuwe dag

Hoi meiden

Wat ben ik blij dat de dag van gisteren voorbij is. Had gisteren zo'n off dag. Het niks kunnen doen vloog mij opeens even aan. Man lief was lekker het huishouden aan het doen, en ik zat maar op mijn krent. Had wel de badkamer gedaan (wastafel, wc) en was er al helemaal klaar mee, i.v.m harde buiken. pfffff. Was er zo even klaar mee. Wil ook weer lekker kunnen zuigen, dweilen ed.
Hoop dat ik vandaag wat beter gestemd zal zijn.
Ben druk bezig met kinderkleertjes maken, dus ga mij daar maar op storten vandaag

Morgen naar de gyn, hopen dat we een datum gaan prikken. Ga er maar niet vanuit, dan valt het allemaal weer mee

x yvonne

haha lekker aan toe geven,ik heb vandaag zo een dag!loop in mijn huispak,dochter nog in nachtpon(gaat niet meer uit vandaag)en ongekamde haren.
heb alleen 2 wasjes gedraaid en vaatwasser gedaan
straks even nog stofzuigen en troep van de kids opruimen,eten maken en dan vind ik het wel goed voor vandaag,morgen beter,vandaag relax,achter computer,op de bank met kids,moet kunnen zo een dag!
en kleertjes maken is ook superleuk toch!nog even dan kan je lekker weer veel zelf.begint nu ook te merken dat alles moeizaam gaat....soms wel balen ja
liefs jootje

Terug
Bovenaan