Nieuwe datum...

Ha lieve meiden,

Afgelopen vrijdag hebben wij onze 2echo gehad. Alles zag er goed uit. De datum is ook aangepast het is nu 6-12-12.

Verder ben ik erg ziek geweest en misselijk gelukkig hebben ze medicijnen die goed hebben geholpen.

Verder zijn wij druk bezig met het uitzoeken van een nieuwe kamer voor Rens, zo spannend een groot bed voor z'n klein ventje ;) 1,5jr. Hoop dat het goed gaat. Hebben jullie evt tips?

Voor de gene die vrij zijn vandaag veel plezier en die moeten werken werk ze!

Xxx Sam

Tips? Neem hem overal mee want hij beseft z0 maar al te goed dat hij een nieuw bed krijgt enz. Bedrekje is handig als je zon actieve peuter als mij hebt, die gaat zijn hele bed door snachts!

Eerste avond was bij ons een uurtje drama, daarna sliep hij, ook overdag goed in het bed. Binnen een weekje gewend.

Tipje: de aanhouder wint. Ik heb dit in mijn vakantie gedaan omdat ik dacht dat het wel een paar weken nodig had. Maar niks is minder waar!

Liefs

Ps je hebt mijn oude ud datum hihi

THNX Heppy,

Wat grappig, ze blijven maar schuiven met de datum, omdat ik niet weet wanneer mn laatste periode was hih. eerst was het 7 toen 8 en nu 6 december. het is maar een richtlijn hihi. wanneer het komt maakt niet zoveel uit :)

Rens is ook erg actief en denk dat het wel goed is een bedrekje. ik denk ook dat ze meer meekrijgen dat wij soms denken :)

hey meis

fijn dat alles goed was! en wat was je datum eerst? balen dat je zo ziek bent geweest hoop dat het nu wat beter gaat. leuk hoor nieuw kamertje uitzoeken heb helaas geen tips voor je. veel liefs! xxx

Een nieuw bedrekje is trouwens het goedkoopste bij babydump. Althans hier in de buurt! Weet niet of je het tweedehands op de kop kunt tikken!

Veel plezier met het uitzoeken!!!!

Liefs

Wij hebben ook al nieuwe meubeltjes besteld voor onze zoon. (2,5).
Hij gaat naar een kleiner kamertje, dus hebben we gekozen voor een hoogslaper. Die kan nu nog laag gezzet worden en straks de hoogte in met een bureautje eronder. Dus voor de komende 15 jaar klaar. haha.

Fijn dat de echo goed was, geniet ervan. Vervelend dat je zo ziek bent geweest.
Veel plezier met het uitzoeken van een kamer. Een bedrekje is id wel zo handig!

Terug
Bovenaan