Nieuwe dingen eten

A

Anoniem

Guest
Hoi

Joyce eet steeds meer met de pot mee.
Babypotjes heeft ze vanaf dag 1 geweigerd.
Maar nu eet ze dus ook steeds meer andere dingen.
Ze is al zo gewent om hetzelfde als ons te eten dat ze haar yoghurt weigert als wij wat anders eten.Zoals in dit geval een fruitijsje.

en nog eentje om het af te leren!

Hebben jullie dat ook?

Groetjes Jessica

hahaha Geweldig zeg!!! Dat koppie ook..haha ik lag helemaal in een deuk!!!!

Jennifer eet nog niet met de pot mee omdat ze dan al slaapt, zij krijgt 's middags haar groentehap.. Maar ik kan niet wachten tot ze gezellig bij ons aan tafel zit, zo gezellig!!!

Leuke meid zeg Jessica!

Groetjes Ilone

hoi hoi,

roan eet nog niet echt mee maar hij zit wel aldoor bij ons aan tafel als wij eten en krijgt regelmatig een hapje van ons en dat gaat er aldoor lekker in.....vanavond heeft meneer heerljk hapjes pannekoek naar binnen gewerkt! dat ging er behoorlijk rap in......

groetjes mascha

Hihihihi, wat een mooi kindje zeg!! En fijn, zon alleseter!!

Die van mij eet nog niks.... ja, mamamelk. Ik moet nog een week geduld hebben, dan is ze een half jaar.

Geweldig he Hoe oud is Joyce?
Brian (25-07-07) eet ook nagenoeg met de pot mee. Hij is voor ons de tweede en  ik heb toch het idee dat je dan wat makkelijker bent, ik wel althans. Yoghurt behoort ook niet  tot de favorieten van Brian maar een ijsje hebben we nog niet geprobeerd. Lache...  
Als Brian zijn bordje leeg heeft toont hij volle belangstelling voor het bord van zijn broer Mike, want daar blijft tegenwoordig nog genoeg op liggen. Die eet momenteel nl beroerd!
Achn ja laten we hopen dat dat een periode is.

Lekker genieten van dit soort tafelmomenten.

Groetjes,
Achnita

Terug
Bovenaan