nieuwe :een vraag

A

Anoniem

Guest
hoi luitjes

een vraagje aan de zwangere onder elkaar.
ik voel me de laaste tijd niet zo lekker bv: last van steken onder in mij buik,pijn in mij borsten die ook wat groter zijn geworden.en veel   aan mij lichaam en een andere kleur huid.   en ik ben ook nog wat dikker geworden. ik vroeg me af of dit een tekenen van een zwangerschap zou kunnen zijn.
vandaag hadden mij collega en ik over kinderen krijgen,zij heeft al een kind en ik nog niet.zij zei dat ze pas na drie maanden achter kwam dat ze zwanger was . ze was namelijk daar voor gewoon nog ongesteld,na drie maanden niet meer.zijn er nog meer mensen die dit mee gemaakt hebben zou ik graag willen weten.

ik hoor het wel.

Hoi,
Dat zijn allemaal verschijnselen die KUNNEN voorkomen als je zwanger bent. Maar het is ook bekend dat - met name als je het heeel graag wilt - je ook "schijn-zwanger" kan zijn... dus dat je lichaam symptomen vertoond terwijl het helemaal niet zo is. Wil je het zeker weten, koop dat een zwangerschaps test...

PS: mocht het zo zijn dat je dit graag wilt, hoop ik voor je dat de test positief is. Succes

Terug
Bovenaan