nieuwe eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,sorry maar ik moet het toch even vragen: kun je weer een nieuwe eisprong krijgen als je niet ongi bent geworden?
Ik wacht nog steeds op mijn ongi worden, maar heb ondertussen het idee, dat we maar beter gewoon weer kunnen gaan klussen, want wie weet duurt het nog wel enige tijd voordat ik weer ongi ben. Ik ga morgen nog een testje doen.

Ben benieuwd.

Groetjes,
Famke

Hoi Famke,

Ik denk gewoon dat er nog geen eisprong is geweest en dus inderdaad weer aan de gang moeten met klussen  Want ik heb dus hetzelfde he (10 dagen overtijd en negatieve testen)

We houden elkaar op de hoogte, ok ???

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Dan gaan we maar weer klussen he (niet dat dat erg is)

We houden elkaar zeker op de hoogte!!!!

Doei
Famke

Hoi Famke,

Ik moet zeggen dat ik niet meer in m'n teigervelletje van de kast afspring om m'n mannetje te verleiden hoor......  

Om de dag klussen wordt op een gegeven moment niet echt spannend meer, of doe ik iets verkeerd ........

Groetjes Ellen

Hihi, nee hoor je hebt wel een beetje gelijk echt spannend is het niet meer en jij doet niets verkeerd joh, ik denk dat er wel meer zullen zijn, waarvoor het niet meer zo spannend is toch?
Maarja je weet waarvoor je het doet he? En na het klussen is het toch ook weer wel fijn vind ik dan.
Om de dag, dus drie keer in de week is best wel intensief hoor toch?
(hihi)

XX
Famke

Ik laat het werk doen Famke  want mocht ik zwanger raken, dan heb ik het moeilijkste en zwaarste werk nog voor de boeg. Nu mag hij zweten whahahaha

xxx Ellen

hoi fam het is zo wel spannend he?maar je eisprong moet je nog krijgen als je een regelmatige ongi heb dan is de eisprong de 11 dag en met tellen begin je bij de eerste dag dat je ongi word maar ja als je het nog niet bent dan zou ik zelf ook gaan testen en heb je al die ovulatie testen gedaan?ik niet maar ik ga ze wel uit proberen!!ik sex gewoon te veel denk ik dat is ook niet goed maar ik vind het wel lekker gelukkig haha,  mijn eisprong is volgende week vrijdag  dus geen sex voor mij volgende week dond.en ze zeggen dat  als je om de dag sex heb het beste is dus fam go for it  gr voetbalgek

hallo Famke

veel succces morgen met je testje
lees het morgen wel en dan hoor je het ook van mij

groetjes leeuw 24

Terug
Bovenaan