Nieuwe en een paar vraagies

A

Anoniem

Guest
Hoi ben nieuw hier ,,nou ja lees al ff een tydje met jullie mee ,,,ben 3 jaar bezig waar van 2jaar in en om het ziekenhuis met tussen poses,,ben nu met mij 4 uiu bezig in gebracht op 27 okt 2x bloed geprikt 12% hormoon 2dagen later 29% hormoon 2dagen later zelf een uirine test gedaan eerst een dikke streep en na 5 min een 2 de klein licht streepje,,, ik blij en niet ,,,dus gynicolog gebelt en toen maandag bloed prikken en toen was mijn hormoon waarde 98 % 4dagen later voelde ik me wat pips,,,begon beetjuh bloed te verliezen en de volgende dag niet en toen tog wel dag 2 niet veel veranderd tot dat van daag 3dagen laters beetjuh veel nou ja tog wel zichtbaarbloed beetje slijm dus ik weer huilen te veel hormoon tog maar ff dokter beld in ziekenhuis ,, en die zij niet druk maken is normaal ,,,meestal goed beetju stress wel goed ,,maar ik weer ff egt niet wat ik nou moet denken heb 5dec eerst echo,,,maar nu weet ik het van stomheid niet meer ,,,,,hoop dat jullie me beetjuh geruster kenen stelen of zie ik te veel ,,xxjuh

Hai,

Ik heb geen antwoord op je vraag, sorry! Ik denk dat je dit bericht beter kan plaatsen op het forum: "als het langer duurt". Deze dames draaien al wat langer mee in de medische molen en hebben denk ik ook beter advies voor je!

Sterkte! Liefs!

Terug
Bovenaan