Nieuwe fase?????????

Hoi Meiden,

De laatste 2 weken is Nynke inene zo veranderd ze gaat om Mama dr aandacht   trekken om alles huilen,als ze iets wilt pakken en het lukt niet gaat ze huilen als ik even wegloop gaat ze huilen ze huilt eigenlijk om alles als ze dr zin niet krijgt.
Best vermoeiend.....
Herkennen jullie dit gedrag?is het weer een fase??
Het valt me ook op dat ze dat alleen doet wanneer ik thuis ben niet bij Papa of bij Oma en Opa.
Ik geef ook toe dat ik gauw toegeef als ze huilt pak ik haar meteen op.
Haar laten huilen vind ik ook weer zo zielig..

Ik hoop dat jullie advies voor me hebben of het herkennen??

Liefs Zonnetje

hoi zonnetje,

Herken wel wat in wat je schetst. Alleen is die van mij juist heel wisselend.
jantje lach, jantje huil in 2 minuten. Ik heb gisteren het boek "oei ik groei" er maar
weer eens bij gepakt (vreselijk geschreven maar om even te zien wanneer je kind het
even wat minder makkelijk heeft toch handig) en ja hoor! hij zit er midden in.
rosco is van  eind feb weet niet hoe oud nieke is maar misschien ook rond deze leeftijd?
Vond het direct wel beter te relativeren. Persoonlijk geef ik niet zo snel toe maar dit kost wel veel energie. Nu ik weet waarom vind ik het makkelijker. Succes

groetjes czaar

Hoi Zonnetje,

Ik moest echt even reageren want dit is zo herkenbaar. Wij hebben de fase net achter de rug geloof ik. Ook hier hetzelfde verhaal. Huilen om niks, alleen maar aan mijn broekspijp hangen. Zodra iets fout ging of ze haar zin niet kreeg was het ook weer huilen. En ja meestal op momenten dat je het niet kunt gebruiken. Iedere keer tijdens het koken. Mijn man is dan nog niet thuis dus ja dan sta je er alleen voor. In de box wil ze dan ook niet, want dan is het geen huilen meer maar gillen. Dus ja dan kies ik er ook maar voor om haar op te pakken. Het gekke is zodra papa dan thuis komt is er niks meer aan de hand rrrrrrrrrrrr.
Ze heeft zich zelf vorige week midden in de leenbakker op de grond gegooid omdat ze niet haar huis wilde. Ik hou mijn hart al vast als ze dadelijk echt in de peuterpuberteit terecht komt.
Maar goed dit heeft zo'n twee weekjes geduurd en is nu weer helemaal over, gelukkig hoor. Het is dus echt een fase, hier tenminste wel.

Succes ermee!
Groetjes anne

Hier ook hoor!! Ze lijkt wel aan mama vastgeplakt!! En het slapen gaat ook veel slechter, kort overdag en veel huilen.
Maar mijn oudste had dat ook toen ze zo'n 14 maanden was. Is helemaal goed gekomen, daar gaan we nu ook maar vanuit.

Hoi Meiden,

pffff wat ben ik blij om te lezen dat jullie die fase ook hebben gehad.Nynke is van 10 maart dus 14 maanden.
Ik dacht even dat het alleen  maar  aan mij zou liggen....
Ik hoop dat deze fase snel overgaat want het is echt vermoeiend en ze was zo'n heerlijk vrolijk en rustig kind.
Leenbakker verhaal haha ook zo herkenbaar dat hadden wij vorige week zaterdag heel hard huilen in de Albert Heijn echt dat hebben we nog nooit gehad ze vind het meestal leuk in de supermarkt om in de  kar te zitten maar nu was het brullen mevrouw wilde kruipen door de supermarkt zie je het voor je hahaha! Morgen ben ik vrij ben benieuwd hoe de dag eruit ziet op het moment zit ze echt aan mama vastgeplakt

Bedankt voor jullie reacties.

Liefs Zonnetje

Terug
Bovenaan