nieuwe ford ka te koop

A

Anoniem

Guest
Hier nog een berichtje van mij. toen wij te horen kregen dat wij geen kinderen meer zouden kunnen krijgen heb ik voor mijzelf een nieuwe ford ka gekocht vorig jaar. nu blijkt dat de arts er naast zit hebben we een gezinsauto van hele goede kennissen gekocht en staat mijn bolide te koop. misschien heeft iemand intresse erin laat het me weten dan mail ik wel wat gegevens door en foto's.

het gaat om een Ford Ka 1.3 Futura met 5400 km op de teller en alles erop en eraan de kleur is Tango het is net geen vel oranje.

ik hoor het wel of er iemand geintreseerd is.

gr. linda

Hoi Linda,
Wij zijn al een tijdje op zoek naar een leuk autootje. Omdat we niet veel te besteden hebben (maar toch een vrije nieuwe auto willen) vroeg ik me af hoe veel je ongeveer voor de auto wilde hebben.
Groetjes van Lot

Hoi,

Zeg jij maar wat je uiteindelijk ervoor kan geven als je wilt kan ik je wat foto's mailen.
als je dat zou willen mail je email dan even door zodat ik ze kan mailen.
mijn email is johnippel@hetnet.nl

gr. linda

www.marktplaats.nl is volgens mij een hele goede site voor dit soort advertenties...

Nou marieke daar staat hij al op maar voor hetzelfde geld kan je er iemand een plezier mee doen je hoeft er toch niet op te reageren als je er aan stoort.

Terug
Bovenaan