nieuwe forum meeting?

Hallo,

Er is een topic over een nieuwe forum meeting, maar er reageert verder niemand op. Komt natuurlijk doordat het onderwerp al op pagina 5 of 6 staat....
Maarre is er nog interesse?

groetjes Maris

Hooi,

Er was behoorlijk wat interesse geloof ik. Het laatste wat is afgesproken is dat we zouden kijken waar de meesten vandaan kwamen en dat we daar in de buurt de meeting doen. Dus mss kan iedereen het even doorgeven?
Floor komt uit het Noorden, Moekje uit de omgeving Nijmegen en ik uit omgeving Utrecht. Coortje kan niet mee want die is hoogzwanger van nr.2

gr.Ing

Ik rij zodra ik de snelweg op ga Belgie in, dus ik kom uit het zuiden.

Groetjes Saskia
P.s. ik vind 1 tot 1,25 uur lang genoeg rijden, dus als het zolang rijden is ga ik mee!

Hoe ver kom jij op 1.25 uur? Floor rijd 1.75 uur naar het midden van het land en zo zijn er meer. Hoe lang doe jij erover naar het midden? Komen we een beetje bij elkaar uit?

gr.Ing

Ik stel Hoofddorp voor. Niet omdat ik er woon, maar het is goed te bereiken en het is centraal gelegen.

Als mensen op routenet kijken en voor zichzelf bekijken of het haalbaar is dan kunnen we daar op voort borduren. En anders andere plaatsen?

groetjes Maris

Voor mij geen probleem want ik rij er 3 kwartier over en dat is voor Mette te doen. Omdat het toch wel links bovenin nederland ligt is het niet vanuit alle kanten centraal gelegen. Floor rijd er 2 uur over en vanaf brabant is het iets minder afhankelijk van waar je in brabant woont. Kortom ik pas me aan aan wat de meerderheid doet. Als alternatief is Amersfoort toch het noemen waard aangezien dit het enige echte middelpunt van ons landje is en aan meerdere snelwegen is gelegen. Het is saai want er zijn er al een aantal geweest maar centraler kom je nu eenmaal niet. Zullen we eerst eens verder inventariseren wie er meewillen en waar ze vandaan komen??? Stel het grootste deel komt uit Noord Holland dan is Hoofdorp wellicht the place to be. Dus dames, wie gaat er mee en uit welke windrichting komen jullie?

gr.Ing

Terug
Bovenaan