Nieuwe Forums

Hoi meiden,

De augustus en septemberforums staat nog steeds niet goed. Ook het oktober forum zou al in aantocht moeten zijn, maar de redactie is hier ontzettend laks in.

Ikzelf kom van het juni-forum en we hebben ook echt ons best moeten doen om dat forum te krijgen. Mailtjes hielpen niet. Ik heb toen op den duur de redactie gewoon gebeld en dat hielp toen wel. Dezelfde dag waren het juni en juli-forum in de lucht.

Dus hierbij het telefoonnummer: 0172-448444 van de redactie.

Ik hoop dat dit wel succes heeft. SUCCES

Groetjes

Cath
 
Hoi Cath,
Ik heb een berichtje neer gezet voor je onder sept 05 ,maar hier kan je het ook lezen hoor.Ik heb net gebeld,maar ze kunnen op het moment niets doen.Volgens de telefoniste zijn die medewerkers vrijdags altijd vrij.Nu denk ik er het mijne van,dat ik met een kluitje in het riet gestuurd ben,want ze zei ook dat ze al meer klachten hier over gehad hebben.Snap jij het nog?
groetjes Hester
 
snappen hun niet dat het voor ons belangrijk is om met as moeders over onze dingen te kunnen praten?Zitten daar alleen maar mannen op die redactie????Ik hoop dat het snel komt,want ik wil naar het septemberforum overschakelen
 
Terug
Bovenaan