Nieuwe foto's

Wat een dotje zeg! En wat ben ik jaloers op al die kindjes MET haar. Die van is nog steeds zo goed als kaal ....

Maar desondanks heb IK toch de allerliefste en allermooise baby van de hele wereld, hahahaha .

hahahaha ja dat zegt elke mama van haar kind. Renske had bij haar geboort al zoveel haar en er is eigenlijk niks uitgevallen. Het  groeit alleen maar bij en waarschijnlijk krijgt ze krullen, want het haar gaat  elke keer omhoog staan.  Ze krijgt nu wel achterop haar hoofd een kale plek, maar dat krijgt elke baby.

Renske is echt een snoepje en idd zoveel haar ook. Dat maakt het ook al een echte meid zeg maar. En ze ziet er ouder uit. Tyche is morgen 12 weken.. heeft bijna geen haar en die is nog veel meer baby zeg maar. Het heeft alletwee wel wat. Lekker moppie hoor, die Renske, ze zal later heel wat harten breken!

Groetjes Kirsten

Ooh dat ben ik helemaal met je eens. Maar het streelt je ego natuurlijk wel als mensen zeggen 'wat een leuke knappe meid'. Ons meisje is ook best een knappe (dat vind natuurlijk iedereen van zn kind).. dat zeggen ook veel mensen die gerust de waarheid zouden durven zeggen als het niet zo was. En dat is wel leuk om te horen.
Vandaag op het bureau zag ik een kindje en die was echt heel erg lelijk niet normaal... maar toen lachte ze en dan smelt je toch.. baby's zijn gewoon sweet (maar die was echt lelijk haha) Ik ga even bank hangen. Fijn weekend !!

Terug
Bovenaan