nieuwe foto heupjes

Ik ben vandaag weer met Chloë naar het ziekenhuis geweest voor een foto van d'r heupjes. Krijg een donderdag de uitslag... Ben zo benieuwd!
Ze was trouwens super-lief in het zh. Heeft heel hard liggen lachen op dat bed, naar dat ding die de foto maakten. Of ze lachtte mama uit, omdat ze zo'n charmant loden schort aan moest..
Ook toen de foto tot 2 keer toe mislukte, bleef mevrouwtje lachen en kletsen. Gelukkig maar.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Sil

Wel fijn dat ze er zelf zo vrolijk bij blijft. Is voor jezelf ook wat fijner lijkt me.
Nou, ik ben heel benieuwd wat de uitslag is zeg...
Ze heeft nu toch een spreidbroek? En als het nu goed is, hoeft ze die dan niet meer?

Ja ze heeft nu een spreidbroek. En ik hoop dat we mogen gaan afbouwen! De vorige keer met de echo was het al bijna weer zoals het zou moeten zijn. Maar dit is de eerste keer dat er een echte röntgenfoto is gemaakt.

Dat zou inderdaad fijn zijn zeg!
En leuk he, als ze dan zo vrolijk zijn als je ergens bent, krijg je echt zo'n trots gevoel van vind ik!
Heeft ze veel last van het broekje? Zou fijn zijn als jullie af mogen bouwen (hoelang duurd het afbouwen dan nog of weet je dat ook niet?) vooral nu het weer wat beter weer word! Zal ook wel gaan zweten als het echt warm is toch?! Nou, hopelijk is ze er in de zomer helemaal van af!

Terug
Bovenaan