Nieuwe fotowedstrijd!!! Onze kids en hun favoriete speelgoed!!!

Jippie!! ik heb gewonnen!! Echt heel leuk! Heb ff na moeten denken voor een onderwerp, maar het lijkt me erg leuk om de mooiste foto's te zien van de kids en hun favo speelgoed!!

Dit kan dus vanalles zijn, een knuffel, fiets, theeservies, noem maar op!!!

Groetjes Martine en Benthe

Ik heb ook al een foto!! Benthe met haar favo bezigheid, poppenmoedertje spelen!!

Feline met haar buggy en "pop" Gijs. Normaal speelt ze hier t liefst mee, maar dan dus met de pop erin.

groetjes Maris

ps uiteraard heeft ze niet gelopen met de buggy en heeft Gijs er maar 2 tellen in gezeten.

Hoi,

Hier mijn bijdrage. Sven met zijn favoriete loopfiets in zijn favoriete tuin. Helaas niet van heel dichtbij want dat laat meneertje niet toe, om dan een kiekje te nemen.

Groetjes,
Maike

Daniëlle heeft veel speelgoed maar niet echt een favoriet. Vooral haar Winnie the Pooh knuffels vindt ze leuk.
Van de week was ze een beetje ziekjes en hing ze veel op de bank met haar knuffels:

Dan is ze echt niet lekker hoor, want ze zit nooit langer dan 10 seconden stil op de bank.
Gelukkig gaat het weer wat beter met haar.

Groetjes van Sonja

Hoi,

Ik heb lang moeten nadenken over welke foto ik zou insturen. Bas speelt graag met zijn auto's en zijn duplo. Maar ook met dingen die er helemaal niet voor gemaakt zijn (keukenrol, pollepels, plastic tassen of reclame folders). Maar wat echt het allerleukste speelgoed voor Bas is, is zand:

Als je er dan ook nog water aan toevoegd (op een speelboerderij hier in de buurt), dan is het helemaal feest:

Groetjes, Karin

PS: De eerste foto is mijn inzending voor de wedstrijd.

Terug
Bovenaan