NIEUWE FOTOWEDSTRIJD: "BOOS"

Hey meiden! ( en nieuwelingen??)

Ik heb een goede realatie met mijn foto-toestel en deze staat meestal dichtbij in de aanslag... Heb even getwijfeld of ik er een wedstrijd "ziek" van zou maken, maar dat vond ik dan weer te ziek ( hahha, sorry: woordspeling!) en niet helemaal gepast, ondanks het waterpukkelvirus dat hier rondwaart op het forum!
Maar goed: na alle mooie en lieve en betrapte, en natte en sinterklaas foto's waar onze kindertjes uiterst voordelig en schattig op staan dan nu maar eens een minder charmante kant van onze kinderen laten zien: BOOS!! Ik denk dat we sommige van onze kanpperds hier nauwelijks terug zullen herkennen! Juist deze foto's maken me zo aan het lachen ook! Ben benieuwd of jullie ze ook hebben...
Ik stel de sluitingsdatum, maar even op 27 januari. Ik lig dan waarschijnlijk nog in het ZH, maar kan dan elk moment thuis komen met frummeltje!! En anders zet ik hubbie hier aan het werk, hahahha!

Ziehier ons "hellekindje".....

Succes allemaal! Groetjes Marieke,   en Thomas!

Ow nu moet ik Fabio even boos gaan maken hoor, hij is haast nooit boos, want hij lacht gewoon overal om hahaha
Ik vind het een super thema! Ik ben benieuwd naar al die boze koppies!

Mijn foto volgt dus nog...

Groetjes van Cissy

Ja, dan doen we maar gelijk mee he?

Foto gemaakt op 18-12-2007. Ze begon het kruipen onder de knie te krijgen, maar had zich achteruit onder de stoel geschoven. Het was zo komisch dat ik uiteraard eerst het fototoestel moest pakken, maar daar was Amy het niet helemaal mee eens....

Groetjes Lilian

Ik dacht er nog eentje te moeten maken, maar er zat nog 1 in het archief van een paar weekjes geleden.

PAP!!! LAAT ME LOOOHOOOSSSSSSSSSSSSSS!!!

Liefs Nelleke, mv Kian 10-09-2006

Terug
Bovenaan