Nieuwe fotowedstrijd: Wijze kindertjes!

Ik heb meteen wat bedacht!
Ik merk de laatste tijd dat Birgit heel veel dingen "meer" kan, ze kan soms zo wijs overkomen.

Dus het nieuwe thema: Wijze kindjes, dat kan dus vanalles zijn, eigenlijk alles waar je van staat te kijken en trots op bent!

Nu nog een foto zoeken.. of maken, maar het onderwerp staat!

Poeh wat een moeilijk thema! Ik ga maar voor deze... Dylano is zo wijs dat hij alleen de glijbaan afwilt... Mag hem eigenlijk niet vasthouden, maar ben dus echt wel dicht in de buurt hé? Tja... Dat gaan we nou weer allemaal krijgen haha!

Inderdaad een moelijk onderwerp, ik heb 2 foto's die bij elkaar horen.Ik had bij de oudste beneden de tanden gepoetst en we staan in de woonkamer. Zegt Jellemoet je levi nou kijken. Hij had een stoel naar het aanrecht gesleept en was ook zijn tanden gaan poetsen en stond de tandpasta daarna lekker uit te spugen.

groetjes chimene

Hier nog zo'n heel wijs dametje. Ze hoort alles en onderneemt ook meteen actie op wat we zeggen dus we spreken tegenwoordig Engels.... Toen ik hoogzwanger was, was het soms wel handig trouwens want als de telefoon dan ging kwam ze hem  heel enthousiast  brengen...

Papa's sokken aantrekken:

Enne papa's schoenen pas ik vast ook wel:

Groetjes,
ing
(Mette 20 maanden en Jens 8 weken)

Hoi hoi,

Jammer dat we geen geluidsfragmenten kunnen uitwisselen want wijze uitspraken heeft Sven genoeg. Hierbij mijn foto. Sven kijkt samen met opa in een boekje. Hij is zo wijs dat hij precies weet waar de auto in het boekje staat!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan