NIEUWE GASTOUDER!!!!

JAAAA ik ben zo blij joh

dit is dus de laatste topic over onze "geweldige" gastouder

uiterlijk 1 juli wordt onze overbuuf gastouder aan huis! en alleen voor ons dus lekker flexibel en ook zieke kindjes welkom

ze heeft de opleiding al maar kan haar diploma verzorgende niet vinden, zo zonde maar de opleiding is maar 4 weken thuisstudie en telefonische examens
stelt zo niks voor
ehbo is 1 dag en die is gewoon handig en leuk

Opzegtermijn is dus tot 1 juli bij de oude blijven maar als zij het goed vindt en mijn buuf de papierne rond heeft kan en mag het eerder. hoop het zo!

nu ook gehoord dat het andere kindje weg is gegaan ivm klachten over haar. het buro zag ook dingen die niet zo horen. en wij bevestigen dat.
Zo blij dat ik dus erkenning krijg en niet veeleisend ben.

en zij pakken het op met haar, ik hoef alleen te zeggen dat ik opstap omdat ik flexibele opvang aan huis kan krijgen en wie zegt daar hnu nee op ?

oja ze is zelfs een thuiscreche! onze huidige gastouder.

Bij dat we het straks goed hebben.
Voor buuf ook ideaal, haaar man zit thuis gehandicapt en ze kan zo beter voor hem zorgen dan met regulier werk

Dat is goed nieuws! Fijn ook dat je niet de enige bent met klachten over de ouder, uiteindelijk komt de aap wel uit de mouw.
Zowel voor de buuf als voor jullie een win situatie :)

Wat een goed nieuws! Ik snapte al niet helemaal dat het gastouderbureau nog geen verdere stappen had ondernomen. als er klachten zijn is er iets niet goed. Het is de bedoeling dat een kindje het fijn heeft bij een gastouder.
Ik ben zelf ook bezig met die opleiding. Stelt inderdaad niet zo veel voor! je moet alleen een heleboel regelen.. maar dan heb je het ook goed voor elkaar straks.

wat moet jij regelen? en via welk gastouderburo zit je?
wij hebben parbedie

de verklaring omtrent gedrag vind ik goed, he bik ook voor mijn werk.

verder kinderehbo, daar heb je echt veel aan altijd en overal ivm je eigen kids. Dan voel je je vaak iets zekerder, tis maar 1 dagje

de cursus en protocollen zijn gesneden koek, maar dat komt ook omdat ik de hbo sph heb, het is voor mij al jaren normaal ivm mijn werk.
zou zo een kdv mogen beginnen bedenk ik me net, daar heb ik zelf de papieren voor, en reiki behandelcentrum ook, ach wie weet, loondienst heeft ook zo zijn voordelen, hoef nergens aan te denken.

Immke heb je mijn nr al opgeslagen? kan je altijd bellen voor je meisje of vragen bij je opleiding, no problem hoor.
zal eens kijken of ik deze maand nog langs kan komen als je dat leuk lijkt

Ik zit bij het gastouderbureau hier in haaksbergen, snoesje.
Ik moet een gastouderdiploma halen. daar moet ik verschillende opdrachten voor doen. daarnaast de kinder ehbo. ik vind dat ook sowieso goed met zo'n kleintje in huis! En ze komen kijken of mijn huis veilig genoeg is. we moeten daar ook nog wat dingen voor aanpassen.
die verklaring omtrent gedrag moet ik ook halen. vibd ik ook wel goed. je hoort veel te veel gekken verhalen op het moment!
Ik heb je nummer in mijn telefoon staan. ik zal je morgen een berichtje sturen dan heb je mijn nummer ook. leuk als je een keer langs wilt komen!

Interessant om dit te lezen! Ik ben zelf ook gastouder en wil toch nog even inhaken op jullie verhalen :)

Let je wel goed op dat je gastouder ingeschreven staat in het landelijk bureau kinderopvang, voordat je start met de opvang? (dit kan wel even duren, dat moet bij de gemeente worden aangevraagd) anders heb je geen recht op kinderopvangtoeslag.

Verder super blij om te lezen dat je een lieve overbuuf hebt die je kindjes kan opvangen. Ik heb zelf een dochter en ben zwanger van nr. 2 maar er is niets fijners dan om je kind met een goed gevoel ergens achter te laten!!!

Succes allemaal!!

alles gaat via gastouderburo parbedie, die houden alles in de gaten en geven ons het startsein als alles rond is.

ja we zijn echt blij en kunnen niet wachten. Mijn meid kan nu ook naar de peuterspeelzaal, daar is ze nu al aan toe en zal ze zo leuk vinden. Onze buuf wil ahar wel brengen en halen en met alleen mijn 2 kinderen kan het.

Blij dat het geregeld is en nu hopen dat we eerder weg kunnen bij de huidige.

Terug
Bovenaan