Nieuwe info over "stenen"

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Kom zojuist van "de Tuinen" af. Ik was op zoek naar een maansteen, maar die hadden ze niet. Ik begon al te balen, toen de verkoopster mij verwees naar een rekje waar ook nog andere stenen hingen.
Ik heb toen de ROOKKWARTS meegenomen. Deze steen zou de vrouwelijke vruchtbaarheid bevorderen, dus ik dacht: meteen meenemen! Ook versterkt het de concentratie en geeft het meer levensvreugde (dat is ook mooi meegenomen!). Toen ik daar toch stond, heb ik meteen ook maar de ROBIJN meegenomen. Deze zou gunstig werken op de eierstokken en preventief werken tegen een miskraam. Misschien dat ik deze nog even bewaar voor later....
Ik heb de rookkwarts thuis meteen even afgespoeld en aan een zilveren kettinkje gedaan. Mocht het werken, laat ik het jullie meteen weten!

Groetjes, juffie74

Hoi hoi

Er zijn inderdaad wel meer stenen die de vruchtbaarheid of de seksuele lust vergroten. Zoals Jade, Chyropraas en Granaat. Deze laatste mag niet door driftige en opvliegende mensen gedragen worden.
Maar deze werken allemaal enkel voudig, dus alleeen voor seksuele lust, versterkt de seksuele organen enz. De maansteen bevordert de vruchtbaarheid en reguleert de cyclus. Deze steen staan dan ook op nummer 1 als je een steen vraagt voor vruchtbaarheid.

Ik heb inderdaad ook de robijn al in huis, voor het moment dat ik zwanger ben. Want deze is voor bescherming tegen miskramen.maar er zijn er meer die je tijdens de zwangerschap kunt gebruiken.
Rode Jaspis: Tegen zwangerschapsbraken
Jade: Bescherming tijdens de zwangerschap
Heliotroop: Stelpt tussentijdse bloedingen
Chrysopraas: Laat de bevalling spoedig verlopen

Ik hoop dat de steen snel voor je zal werken en dat je snel zwanger bent.

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan