nieuwe jas Marissa (foto's)

Hallo allemaal,

Ik schreef een tijdje geleden al dat Marissa een nieuwe jas heeft en had een foto beloofd. Dus bij deze. Doe er ook meteen even een foto bij van Marissa met haar nieuwe kinderwagen. Ze vindt het erg leuk om er achter te gaan wandelen en dan het liefst buiten.

groetjes Linda

Wat weer een gave foto's!!!!
Een super mooie jas Marissa je moeder heeft een goede smaak.

Ik vind de poppenwagen zo gaaf, waar heb je die gekocht?
Ik koop hem niet voor Jesse hoor, wees maar niet bang hahaha.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

De poppenwagen komt van de Bijenkorf. Opa en Oma hebben hem tijdens de maffe marathon gekocht en toen was hij van 70 voor 50 euro. Ze zou hem voor pasen krijgen maar Oma kan nooit wachten dus hebben ze hem al gegeven. Marissa heeft er ook al heerlijk mee kunnen wandelen met dit mooie weer. Enne, als Jesse hem nou mooi vindt, gewoon kopen he. Wil ik alleen wel een foto zien haha

groetjes Linda

Ah wat een mooi kindje heb jij toch Linda. Super die jas.
Tom moest voor het werk in amsterdam zijn dus had hij ook die poppenwagen voor Fenna gekocht, voor haar 2e verjaardag (26 juli) Ik heb hem extra in de auto laten liggen want anders kan ik niet wachten tot haar verjaardag. Ik heb echt geen geduld haha.

Liefs Nancy

Hai Linda,

Wat een lief poppenwagentje is het toch! Mette heeft er al eentje maar als ze hem nog niet had gehad had ik zeker deze gehaald.

op www.duketoys.nl hebben ze ook hele betaalbare poppenwagentjes en ander hout speelgoed voor de liefhebbers(lees jongetjes die ook een poppenwagentje willen). Ik heb het poppenwagentje en een poppenbedje gekocht bij dit bedrijf en dit was allemaal prima geregeld.

Dit zijn ze:

Ze hebben ook elke maand een goede aanbieding dus het kijken waard. Het werd bij ons zeer snel geleverd.

Wat een mooie foto's van Marissa! De jas is niet mijn smaak. Komt ook omdat Mette vaak sportief is gekleed en haar stoere schoenen en gympjes weer niet onder zo'n sjieke jas passen.

gr.Ing

Die poppenwagen is COOL (haha, we hebben hem zelf ook. ze heeft hem voor haar eerste verjaardag gekregen)

Jas vind ik ook erg mooi, alleen ik zou het voor Eline nooit kopen. Volgens mij is het met wassen en strijken erg bewerkelijk, of valt dat mee?

Maar het staat haar echt helemaal super!!

Ziet er goed uit!!!! Echt mega-leuke poppenwagen, het is dat Jennifer er al 1 heeft (ook een stevige van hout)... misschien voor nr. 2 (als het een meisje wordt..)

Terug
Bovenaan