Nieuwe kamer... Hoe???

Hoi dames,

Hoe is het met iedereen??? Hier alles prima... Ben niet meer zo extreem moe, maar nog wel een beetje misselijk, dus lekker aan de crackers de hele dag!

Waarschijnlijk gaan wij in december verhuizen. Nieuwe kamer voor de kleine man dus, en gelijk  de babykamer in orde maken  voor de kleine spruit. Die wil ik weer ongeveer hetzelfde als ie nu is, ben er nog iedere keer als ik erin loop weg van, zo leuk!

Maar, ik kan maar niets leuks bedenken om de kinderkamer te doen. Ons mannetje is dan 2.4 jaar. Dus het mag natuurlijk een stoere kamer worden. Maar wil het  ook weer niet te overdreven... Leger vindt ik gelijk weer zo wat, cars ofzo lijkt me ook niets... Maar wat dan wel?????????????? Hebben jullie misschien leuke ideeen??

Liefs, Mijn schatje

Wij gaan na mike's verjaardag aan de slag met zn kamer.

We hebben gekozen voor een onderwaterwereld op 1 muur. Bovenkant wit en onderkant wordt blauw. Heb bij de action van die muurstickers gevonden(90ct per pakje). Zitten vissen, dolfijnen, kreeft,  waterplanten  en een schatkist in. Heb er 3 gekocht. Toevallig vandaag ook nog andere gevonden bij de action(2euro per pakje)

Nieuw bed er in, leuk dekbedje met ook vissen ezo er op, en klaar ze we. Lijkt me ook nog leuk om dat zo'n visnet op te hangen.

Succes met kiezen van een thema!!

liefs jen en mike

Als Yari zijn nieuwe kamer krijgt wordt het een ridder kamer. Eigenlijk had ik er nog nooit zo over nagedacht   maar wij hebben een hoogslaper gekregen (kan ie nog niet in natuurlijk) en die is helemaal gemaakt in de vorm van een kasteel en dat vonden we toch wel zo leuk dat we er iets me moesten doen dus wordt het voor   Yari een ridderkamer. Tegen de tijd dat t zover is zal ik er foto's van plaatsen.

xx Elly mv Yari

Hoi,
Ik heb twee meiden, dus van jongenskamers heb ik geen verstand , maar toen Isis naar een andere kamer verhuisde heb ik heel bewust juist niet voor een thema gekozen. We hebben de muren effen roze met één knalgroene muur, zodat je met een gordijntje, wat leuke schilderijtjes  een een leuke dekbedhoes heel makkelijk voor een paar euri een nieuw "thema" aan de kamer kunt geven. Voor een jongen zou ik dan misschien kiezen voor appeltjesgroene muren en ééntje koningsblauw ofzo.

Ik vind thema's wel heel leuk (het onderwater-thema dat hierboven staat vind ik zelf echt super!) maar ik vind het  persoonlijk zo beperkend werken...

Veel plezier met maken van de nieuwe kamer (want het is wel érg leuk om te doen!).

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Lastig kiezen, dat vind ik nou ook!! Voor Thom ben ik ook aan het nadenken over een nieuwe kamer. Ik ben er nog niet uit, kan  al niet kiezen of we meteen voor een groot bed moeten gaan (er zijn halfhoogslapers die ik erg gaaf vind) of eerst voor een juniorbedje of meegroeibed.  Er is ook niet echt een thema dat eruitspringt op dit moment. Waarschijnlijk worden het wat knalkleuren op de muren en losse spulletjes in een thema zoals myrna ook al heeft voorgesteld. Bij ons moet eerst de zolder opgeknapt en dan is de nieuwe kamer van Thom pas aan de beurt, dus ik heb nog even de tijd om erover na te denken. Ik hoor graag wat het bij jou is geworden!
Groetjes Laura mv Thom

Hallo,

Ik herken jou gevoel. Je wilt iets stoers maar helemaal camouflage is net weer wat te heftig.

Wij hebben gekozen voor legergroen met oranje en soms wat camouflage!
Vindt zijn kamer zelf erg stoer geworden, moet alleen nog gordijnen.

Ik plaats even wat foto's onder een nieuw kopje: Jente's nieuwe kamer!
Dan kun je even zien wat ik bedoel.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan