Nieuwe kamer... Hoe???

Hoi dames,

Hoe is het met iedereen??? Hier alles prima... Ben niet meer zo extreem moe, maar nog wel een beetje misselijk, dus lekker aan de crackers de hele dag!

Waarschijnlijk gaan wij in december verhuizen. Nieuwe kamer voor de kleine man dus, en gelijk  de babykamer in orde maken  voor de kleine spruit. Die wil ik weer ongeveer hetzelfde als ie nu is, ben er nog iedere keer als ik erin loop weg van, zo leuk!

Maar, ik kan maar niets leuks bedenken om de kinderkamer te doen. Ons mannetje is dan 2.4 jaar. Dus het mag natuurlijk een stoere kamer worden. Maar wil het  ook weer niet te overdreven... Leger vindt ik gelijk weer zo wat, cars ofzo lijkt me ook niets... Maar wat dan wel?????????????? Hebben jullie misschien leuke ideeen??

Liefs, Mijn schatje

Ik weet niet of je mannetje iets erg leuk vindt?

Ik zou de muren en gordijnen neutraal houden en de kinderkamer vooral aankleden met accesoires. Als je zoontje over 2 jaar iets anders leuk vindt, dan hoef je niet weer alles opnieuw te veranderen.

Mijn zoontje is straks anderhalf als hij uit de babykamer gaat, ik denk dat ik het thema boerderij ga aanhouden. Hij heeft namelijk 6 grote boerderijknuffels (paard, koe, schaap, hond, varken, ezel) gekregen van mijn ouders, maar nu staan ze nog als sier op de kledingkast.

hoi,houd je zoontje niet van bepaalde dingen zoals autos,dieren,muziek enz.mijn zoon is een echte auto fan hij wordt aankomende zondag drie en hij noemt zo een aantal automerken op.dus het was voor ons niet moeilijk wat voor kamer hij zou krijgen.We hebben er bewust geen cars kamer van gemaakt maar gewoon allerlei soorten autos.je weet namelijk niet hoelang cars nog blijft.maar wat wel hele goede tip is.om inderdaad de muren 1 kleur te doen en dan kunje het zelf leuk aan kleden met dingen waar je zoon van houdt.veel sucses groetjes patries

Hoi,

Ons zoontje van 20 manaden gaat een zon-zee-strand kamer krijgen!
Meubeltjes houden we een beetje nautraal. Een muur geel, een muur blauw!

Een visnet aan het plafond met daarin plastic vissen en zeesterren.

Een reddingsboei aan de muur en een anker. En dan op zoek naar een dekbedje en rolgordijntjes met visjes of zo.

Een lamp in de vorm van de zon en sterren.

En dan wat schelpjes etc!

Succes!

Terug
Bovenaan