nieuwe kamer

Hallo allemaal,

Wij hebben gisteren plotseling besloten dat Marissa een nieuwe kamer krijgt. ik vond die peuterbedjes zo schattig dat ik die ook voor haar wil. We hebben gisteren haar baby-kamer op Marktplaats gezet en binnen een uur zaten de biedingen al 150 euro hoger dan we gedacht hadden. Er is net iemand naar haar kamer komen kijken en morgen komt ze de kamer ophalen. Wij zijn gisteren meteen naar de Ikea geweest en hebben daar het bedje Minnen uitgezocht. Het is een meegroeibed en dat vond ik wel heel erg leuk. Hij kan nu lekker op de kleinste stap dus dan is de overgang niet zo groot. Wel spannend allemaal. Morgen gaat haar kamer weg en wij moeten daarna direct naar de ikea om de nieuwe spullen te gaan kopen. Ik heb er echt super veel zin in. We gaan haar kamer ook helemaal weer verven en leuke spullen voor de kamer kopen. Ik wil de accesoires van Colorique, uiteraard allemaal in roze, Het wordt dus een roze prinsessenkamer.

groetjes Linda

Hihi, had ik je dan toch maar gebeld vanmiddag.
Ik moest even naar de Ikea om wat dingen voor mijn werk te ruilen!

Ik moest natuurlijk in de Ikea ook aan je denken, ook al heb ik geen ballen gegeten. Die rose potjes blijven schattig, al is dat potje van Maris ook wel héél mooi.

En het merk Colorique moest ik uiteraard even opzoeken. Leuk hoor!
Gaat Marissa dan nu op haar eigen kamer slapen? Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan. Jullie vast ook.

Groetjes, Karin

Hihi, wat leuk zo'n spontaan besluit! Marissa zal het vast prachtig vinden!
Ennuh.... vervelend zeg dat je nu verplicht naar ikea moet om te shoppen, haha!

x miranda

o wat gaaf zeg een hele nieuwe kamer voor haar!
Ik ben benieuwd hoe ze het straks zal gaan vinden als alle nieuwe spulletjes erin staan.
Wel foto's op je hyves zetten hè ;-)

groetjes Tamar

Waauw wat een gave spulletjes zeg van Colorique!

Ben ook wel benieuwd of ze het dadelijk zo mooi vind dat ze niet eens meer bij jullie wíl slapen!
Ik ga er maar even vanuit dat je haar ledikantje bij de kamer hebt verkocht?
Ben heel benieud hoe het gaat de overgang naar peuterbed, ook omdat Marissa maar 2 maandjes ouder is dan Kyan!
Maar je houd ons vást op de hoogte, toch?

Groetjes Sas

Haha dames,

Moet erg om jullie lachen. Inderdaad is haar bedje ook verkocht maar ook een peuterbedje past bij ons op de kamer ;) Het plan is nu dat haar nieuwe bedje op haar eigen kamer komt. We gaan kijken of ze daar dan wil slapen. Mocht ze dat niet willen dan kan ze in het campingbedje bij ons op de kamer. We blijven het dan elk slaapje proberen. Maar denk dat het misschien wel goed gaat omdat ze ind e Ikea echt meteen in het bedje ging liggen. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte en ik zal zeker wat foto's laten zien als haar kamer klaar is

liefs Linda

Terug
Bovenaan