nieuwe kansen!

Hallo dames,

wa is het nog rustig hier zo in het nieuwe jaar, of is het forum weer een beetje in de war?

Hebben jullie het leuk gehad afgelopen weekend? Heb zelf oudjaar met een aantal vrienden gevierd, was errug gezellig. Was ook een kleine bij van anderhalve maand oud. Was wel ff slikken, maar zo'n lief hummeltje kan er toch ook niets aan doen. Het was een schatje, met ontzettend veel haar.

Maar goed, ikzelf heb alweer een paar dagen bij alles wat ik doe last van mijn rug. Heb vanag gisteren oof af en toe steken in de buurt van mijn lies enzo. Zit elke keer te denken: is mijn ei zo laat? Heb afgelopen dagen niet geklust, straks mis ik m. Maar ik had m rond de kerstdagen al moeten hebben. Heb dat ding nog nooit gevoeld en nu voel ik dit. Misschien is het wel een innesteling?? Ik weet het niet. Weet alleen dat ik as zondag ongi moet worden en ik hoop zooooooooooooooooooo dat het NIET komt. Dat zou pas een mooi begin van het jaar zijn.

Zijn er alweer anderen met spannende pijntjes enzo? Vertel, ben benieuwd wat het nieuwe jaar aan ons komt brengen....

Knuffels Sammy

Hi Sammy,

Jij ook een mooi 2005 gewenst.
Ik heb ook onwijs leuke dagen gehad en super genoten.

Laten we hopen dat je steekjes de goede steekjes zijn en dat je zwanger het nieuwe jaar in mag gaan.

Lijkt me geweldig als we allemaal dit jaar van de lijst af mogen.

Succes,

Corina

Sammy, bedankt voor je berichtje terug een paar dagen geleden.
Ik ben natuurlijk nieuw hier en denk dat ik per ongeluk af en toe iets niet helemaal juist heb verstuurd waardoor mijn eigen teksten onder mijn eigen naam terug in beeld kwamen. Ahum, foutje.

Maar ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat de meeste meiden positief blijven en uiteindelijk allemaal maar 1 ding willen zwanger raken en een beetje snel als het kan.

Ik las in jouw laatste stukje dat je ook best wel bezig bent met wanneer er wat in je lichaam aan het gebeuren is, dat heb ik ook. En ik dacht nog wel dat ik gek geworden was. Sommige meiden om je heen zeggen doodleuk, ja maar daar ga je toch allemaal geen rekening mee houden, eisprongen etc., nou ik denk toch dat het de enige manier is om te proberen de natuur een handje te helpen.
Verder ben ik nog niet ongesteld geworden, maar ja kan nog wel even duren natuurlijk. Ik hou je op de hoogte. Groetjes...

Hallo dames,

Ja, wat zou het leuk zijn he als we allemaal met een paar maanden van de lijst af zijn. En dan ook niet meer teugkomen omdat.....

Idd, ik ben er best wel mee bezig geweest de afgelopen twee/drie weken. maar werd er bijna gek van. Elke gevoel, steekje, afscheidinkje, blablabla, zat ik te analyseren. NIet doen dus, ik schoot er niets mee op, kreeg er alleen maar de zenuwen van.
Ik was altijd een heel nuchter persoon, nog steeds hoor, maar niet met zwanger zijn/worden. Nu ik mijn miskraam heb gehad, weet ik wat een wonder het is als je zwanger bent en uiteindelijjk bevalt van een gezond kindje. Ik sta er nu ook echt bij stil hoe bijzonder het is, heb er hel veel van geleerd.

Mensen om mij heen zijn nog steeds geinteresseerd in hoe ik mij voel etc. Maar toch weet ik dat ze het niet helemaal kunnen begrijpen hoe het voelt, hoeveel verdriet je ervan hebt, zij hebben het namelijk niet meegemaakt. Hier op het forum lees ik de andere verhalen en daar voel ik me erg prettig bij.

Ik denk dat het altijd goed is om de natuur een beetje te helpen, maar niet TE!!! Anders wordt je zelf gek en dat is niet de bedoeling.

Ik werd pas na 5,5 week na mijn curr. ongesteld en het kan nog veel langer duren. Maar wees niet ongerust, het kwam bij mij uit het niets opzetten. Meestal krijg ik wel wat last van gevoelige borsten etc, maar toen helemaal niet. Had totaal geen idee dat het komen ging. Maar het was wel weer als normaal, eerste twee dagen erg, en de laatste drie dagen wat minder. Ik was er best wel blij mee omdat ik toen wist dat mijn lijf zich weer aan het herstellen was.

Bernadette, ik hoop dat je snel ongi wordt, dan kun je daarna weer een nieuwe start maken. Hou ons maar op de hoogte!

En dan maar hopen dat het lekker snel gaat lukken dames!!!!!

ps: mijn NOD is zondag 9 jan. Ik word nu al helemaal zenuwachtig bij de gedachte!!!! Meestal wordt ik het aan het einde van de ochtend. Ik ben benieuwd.

Liefs en knuffels Sammy

Terug
Bovenaan