Nieuwe kinderkamer

Dag dames,
Froukje krijgt over een poosje een nieuwe kamer ivm de komst van een tweede kindje (eind januari). Nou ben ik enorm aan het twijfelen over hoe ik hem in zal richten; Nog 'kinder'-achtig (Pooh of kweetnietwat) of wat meer 'groter' (1001 nachten/romantisch-achtig)... Ze moet per slot van rekening nog 2 worden... Zelf vind ik het romantische idee erg leuk, maar is ze daar nog niet te klein voor??
Wat een dilemma ;)
Grtz, Esther.  

Hoi Esther,

Allereerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt er lang op moeten wachten dacht ik.

Onze 2e komt begin oktober en we zijn druk bezig in de nieuwe (grotere) kamer van Dean (nu 20 mnd). We maken het niet meer 'kinderachtig', dan kunnen we volgende jaar weer overnieuw beginnen. De wanden zijn groen, grijs beuken laminaat en de meubels zijn wit. We hebben een nieuwe ladenkast als commode. Verder komen er nog wat camo- en dierenaccesoires.

Ik zou voor Froukje inderdaad meer een romantische meidenkamer maken dan een Winnie de Pooh. Dan ben je in ieder geval de komende jaren klaar, hahaha.

Groetjes,
Nelly mv Dean en 24 weken zwanger van een meisje

Hier hetzelfde
Voor Danique hebben we een hele mooie prinsessen kamer gemaakt.
Zijn we zeker voor de komende tijd klaar.
En mooi dat ze hem vindt.

Liefs Ilse, Danique en Fay

Oh, gelukkig het kan... Hehe. Ik heb een prachtig bed gezien met een hoge voorkant en een (minder) hoge achterkant, met een uitgesneden hartje (Timzowood.nl) die ik graag wil. En "donker" oud-roze op de muur samen met een "donker"zandkleur die ik nog heb staan. En ik heb vorig jaar een hele mooie hartjes-slinger van Colorique gekocht waar ik me een beetje op wil baseren. De schommelmeisjes- muurstickers van Zuuz vind ik ook erg schattig... Veel te kiezen dus...
Ik heb idd even op de zwangerschap moeten wachten, na 15 mnd eindelijk raak! En op zich ben ik morgen nog maar 8 wk, dus moet nog even proberen mijn enthousiastme te temperen ;)   Ik ben onzekerder/meer bewust van dat het mis kan gaan dan met Froukje's zwangerschap maar toch heb ik er een goed gevoel over (we hebben al een echo gehad en een wormpje met kloppend hartje gezien!)

Groetjes, Esther!!!

hoihoi

Wij gaan Lorenzo's volgende kamer wel inrichten
met poeh-dingen hij is er helemaal weg van.
Het is wel zo dat ik 1 wandje behang met poehbeer
en de rest neutraal zodat ik altijd kan wisselen want hoef dan
maar 1 wandje opnieuw te doen.

Groetjes,
Bianca mv Lorenzo.

Ik zou er ook een prinsessenkamer van maken. Vind ze het nu niet al prachtig, een pop, mooie kleertjes ... Komt vast snel genoeg!
Of je maakt de basis van een prinsessenkamer (mooi bed, roze muren, mooie spiegel) en je zet er nu in plaats van kroontjes enzo gewoon een paar leuke beren met een roze jurkje in (gebruik alle beren en knuffels die je uit je kraamtijd nog hebt, koop bij de hema of prenatal wat prematuur-jurkjes en klaar is klara). Dan heb je nu nog een schattige 'baby'-kamer en straks in een handomdraai een prinsessenkamer!
Liefs Nelleke

PS, Pasgeboren meisjes-baby's hebben toch ook al vaak een romantische prinsessen kamer? Kan best hoor!

Als eerste van harte met je zwangerschap!!

Ik zou zelf kiezen voor een kamer waar ze nog een paar jaar mee kan doen.
Over een paar maandjes gaan we Enzo zijn kamer ook flink aanpakken en krijgt hij blauwe muren met muurstickers  van stoere piraten en een 1 persoonsbed.
Anders kan ik over een jaar of 2 weer alles veranderen.
Ik hoef dan alleen maar de muren te verven en klaar!

Nou, heeeel veel succes met kiezen en heeeeel veel genieten van je zwangerschap

liefs
di silva

Terug
Bovenaan