Nieuwe kleertjes kopen.....

Hoidiehoi!!

Ik zit een beetje met een dilemma.....
Stef heeft nu maat 74 (met 73 cm lengte..) en zal dus in het voorjaar wel de maat 80 nodig gaan hebben......denk ik......moet ik nou nog kleertjes met korte mouwen gaan kopen in maat 74? Of moet ik meteen maar alles in maat 80 kopen? Voorheen maakte het niet uit, had toch alles lange mouwen....maar nu???? En dan krijgen we van het weekend 25 graden......ik heb helemaal nog geen zomerkleertjes voor 'm!!!

En dan dilemma (nou ja, gemopper) twee..... Ik kan op het moment nergens echt leuke kleertjes kopen..... Bij h&m is het allemaal hetzelfde   (vind ik dan) Bij de Hema vind ik alles op het moment een beetje saai, bij de Zeeman heeft alles van die grote (akelige) prints..... en C&A heeft maar heeeeeeeeeeeeel weinig! Heeft iemand tips voor mij????

LIefs Annet

Tja lastig he.
Ik heb voor Yoëll maatje 86 korte mouw gekocht. Hij draagt nu 74 en 80 (ligt aan de winkel waar het vandaan komt)
Ik heb bij zeeman wel wat leuke shirt gevonden.

Ik denk maar zo; ik vind een beetje oversized (naar woord) wel leuk staan bij hem en het krimpt altijd iets in de was.

Succes met de zoektocht.

Oh ja en als het zo heet wordt het weekend, wordt het hier niet eens een shirt, maar enkel zijn rompertje denk ik

Pauline

Hoi,

Ik heb voor mn mannetje al maatje 80 en 86 in de kast hangen. Bijna alles met korte mouwen, is t wat frisser doe ik er gewoon een simpel (wit) truitje met lange mouwen onder, helemaal stoer is ie dan!!

Hij is nu 8.5 maanden en heeft maat 74, soms al 80 aan!

Succes ermee!
groetjes

ik kan altijd wel keuk slagen bij "tuunte" ik weet eigenlijk niet of ze die overal wel hebben.
Voor meisjes hadden ze afgelopen week wel erg leuk spul bij de hema, ik ben hard doorgelopen (hihi) alleen heeft hij zo weinig aan meisjeskleding

Groetjes sandra

??
ff vraagje tussendoor  Ik mijn jongen nou zo groot??
Ik heb namelijk geen idee. Het CB zei wel dat hij boven gemiddeld lang is bij 6 mnd had hij 70 cm lengte! Heeft nu 6 1/5 maand al maat 74 aan!
wordt hij dadelijk 3 meter  Of is dit niet zo afwijkend als ik nu denk??

groetjes Jolanda!

hoi hoi,

Ik snap je probleem, ik kwam er ook niet helemaal uit. Julian is nu 68,5 cm, 5,5 weken geleden 67 cm, dus hij staat nu een beetje stil qua groei.Dit is voor de kleertjes wel gunstig!!We begonnen met maatje 44, dus hebben al heeeel wat maatjes gehad haha.
Julian zit nu dus tussen 68 en 74 in, ik moet zeggen dat het erg per merk verschilt. We hebben net 2 polootjes gekocht met korte mouw en nu het nog  wat frisser is doen we er inderdaad een wit shirt met lange mouwen onder.
2 vliegen in 1 klap!En ik vind oversized (inderdaad rotwoord haha)bij jongens ook leuk staan!Vaak moet ik de mouwtjes omslaan, zo kan hij er lang mee doen. We hebben ook een paar dunne broekjes die je kan oprollen en met een knoopje vast kan maken als 3/4 broek zeg maar, snap je?1 daarvan is bij h&m gekocht een kaki broekje, dus past overal bij!Ik moet wel eerlijk bekennen dat we de laatste tijd steeds vaker bij duurdere zaakjes kijken, omdat ik inderdaad bij de hema enz ook niet veel leuks zag.2 polootjes, een broekje en wit shirt gekocht en 50 euro kwijt....Mijn vriend was mee en die werd helemaal enthousiast, dus hebben we het maar gedaan. Ach en we hopen dat zijn groei in de lengte nu even langzaam blijft gaan, zodat hij erg lang van kan genieten. Het verschild wel ontzettend per merk, van sommigen zit 68  net zoals een 74 van een ander merk. Ik zou zeker wel voor maatje 80 gaan al ik jou was!!

succes

liefs leetje 1981

Ik koop voor Kian maat 86. En lekker met korte mouw. Ik heb een paar gekleurde rompers, en als het koud is doe ik gewoon zo'n lange mouw romper eronder. Staat heel stoer.
Ik heb bij de hm een paar trompers gekocht (t-shirts met onderaan een romper-sluiting). Die hebben een lange mouw, dus nog niet zo koud, maar daar hoeft ie dan geen shirt ofzo meer over aan. Staat echt heel stoer!
Maar ik ga niet meer de maat kopen die hij nu aan kan, want dan kan het volgende week de kast weer in. Dus ik koop altijd een amat te groot. (hou wel van oversized).
Liefs Nelleke

Hoihoi, hier precies hetzelfde dilemma. Ik gok op 74, haha. Maar ja, het maakt idd wel uit welk merk je hebt. Wij zijn ook bij 44 begonnen en ik heb nu het idee dat 68 iets lager blijft dan alle vorige maten. Vandaar 74 voor de zomer.

Ik was in een winkeltje wat noppies verkoopt. De hele zomercollectie is geweldig!!! Daarna, ter compensatie, haha, was ik bij Zeeman, de broekjes zijn stoer alleen de shirts zo breed. Da’s niks. Bij Hans Textiel heb ik wel leuke polo’s gekocht. Eigenlijk gewoon effen. Staat erg stoer, zeker met een lang mouwen romper er onder. En kraag omhoog hè, mijn eigen kleine kakketje, hihi

veel plezier met shoppen!

Terug
Bovenaan