nieuwe klusmeide 0808

Hoihoihoihoihoi,

Ik was ookal aan het zoeken en nu heb ik jullie dan eindelijk gevonden!
Is wel even zoeken hoor nu hier.

Hoe gaat het allemaal? Hoe was je echo peetje want die heb je toch gehad van de week?

Liefs Maaike

hoi maaike,

ja ik heb dinsdag de echo gehad, alles was goed. het groeid goed, zat precies op het gemiddelde. we hebben helaas niet kunnen zien wat het wordt want het was zo bewegelijk, die kerel is een kwartier bezig geweest maar nee hoor het draaide elke keer zich weer om. hij probeerde ook een 3d foto te maken van het gezichtje maar zodra hij dat wilde doen draaide het zich weer om. dus het blijft een verrassing.

me buik begint me een beetje in de weg te zitten want die groeit nu ineens zo snel dat ik er niet aan kan wennen. ik verlies vaak me everwicht en krijg moeite met opstaan van de bank.

maar ik ga weer ff verder, amber heeft vanmiddag een dans voorstelling en ze moet nog alles bij elkaar pakken en dan moet ik het controleren zodat ze alles heb dus

veel liefs
peetje

Hee Peetje,

Jammer dat ze niet konden zien wat het word.. krijgen je nog een herkansing of niet?
Ahh aan de andere kant is het wel een leuke verassing als je het nog niet weet of wil je het wel graag weten ivm de babykamer?
Vervelend dat je buik je in de weg gaat zitten, en je bent nog maar op de helft.. dat beloofd nog wat!!!!!!

Hoe was de dansvoorstelling van Amber?

Hier gaat het verder allemaal goed. Aymée groeit als kool.. gisteren heb ik een tattoo laten zetten met haar naam op mijn hand (tussen mijn duim en wijsvinger), is erg mooi geworden!

Nou ik ga nog even verder, straks bbq-en bij mijn ouders en moet nog boodschappen doen!
Tot snel weer!

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan