nieuwe kunstjes

Hello Ladies

gaat het bij jullie ook weer zo snel?
Zo leert ze zitten en oefent ze met staan
nu leert ze ineens dat ze zichzelf kan optrekken om te zitten
Wat doet ze dan?

We hebben een fisher price link a doos schommelstoel

Zij zit erin en grijpt de zijkantjes, trekt zichzelf rechtop en gaat mooi rechtop zitten
Vervolgens zit ze daar prins(es) heerlijk en schommelt lekker, want ze gaat "dansen" waardoor de stoel schommelt.
Nu zaten de bandjes niet superstrak en hing ze voorover en kon ze gewoon bijna bij de grond hahaha
Bandjes zijn nu weer mooi op lengte dus dat kan niet meer, en de stoel klapt niet naar voren dus dat is fijn.
het filmpje ervan is wel heel leuk geworden hihihi

Manlief mag wat anders gaan bedenken wat die met haar doet als hij even achter wil roken, die stoel is n u niet veilig meer hihihi

groetjes Sabine

Hai Sabine,

Wat leuk om te lezen! Onze meid ging afgelopen zaterdag voor het eerst staan! Wij allemaal klappen voor haar en lachen dat ze deed. Ze zat in de box pakt opeens de spijlen beet en gaat staan. Leuk joh! Ook kan ze nu al bijna kruipen. Ze zit op haar knietjes en komt nog maar een heel klein stukje vooruit. Dat duurt niet meer zo lang denk ik, dan kruipt ze heel de kamer rond!!!!
Doei groetjes

haha wat grappig te lezen wij hebben een echte luie donder jarne is nu bijna 9 maanden en doet nog nikkssssss hij rolt zelfs nog niet om moet zeggen wacht nog even af en dan ga ik het cb even bellen want hij gebruikt zijn beentjes ook niet als wij hem vast houden om te kijjken of hij wilt staan en dat terwijl onze andere 3 kids met 11 maanden konden lopen jarne heeft ook nog geen enkel tandje zelfs niet op komst kruipen kan hij ook niet krijgt ook zijn beentjes niet onder zijn billen moet zeggen wel lekker rustig hij is nog steeds erg tevrede in de box

Ach ja de een is snel de ander niet
Mara heeft nog geen enkele tandje, wel paar keer ziek van geweest maar er komt nog niks

Kruipen doet ze alleen achteruit, ipv beentjes eronder en vooruit pakt ze gewoon iets voor haar (mijn been bijv.) en trekt zich naar voren hihihi

het loopstoeltje wordt ook steeds meer gebruikt, ze kan al vooruit komen als ze wil hihihi en stees langer staan

Maar de spijlen van de box (vroeger looprek genoemd) pakken snapt ze dan weer niet, tis ook veel gezelliger om tegen mama aan te staan hihihi

Vind het zo leuk, zit ze naast je te spelen en dan laat ze zich omvallen tegen mij aan met zo'n ondeugende glimlach en gaat lekker knuffelen, maf kind
En in hetloopstoeltje niet achter mama aan lopen neeeuh alleen achter papa aan en dan echt de mooiste ondeugendste glimlach geven, kijk mij eens

Maar ik zelf liep pas tegen 13/14 maanden, tot die tijd alleen billenschuiven maar kruipen heb ik nooit gedaan.
Als je het niet vertrouwt of tips wilt hoe je kan stimuleren kun je fysiotherapeut bellen, die hebben speciale babie-therapeuten en ze komen aan huis. er zijn nl hele goede en leuke oefeningen om samen met je kleintje het lichaam te verkennen en leren wat hij of zij er allemaal mee kan doen, valt onder de basisverzekering.

Mijn beste vriendin is 7wken te vroeg bevallen en met 12 mnd kroop ze nog niet en deed niks met de benen, haar buikspieren moesten getraind worden en idd lichaamskennis want ze was de 1e 3mnd totaal niet gestimuleerd en allene op de rug liggen omdat het toen om het gevecht om te leven ging.

Groetjes Sabine

blij om te horen dat er meer zijn die niet zo snel zijn, jurjen rolt tot de zij en dan denkt ie : als ik verder ga val ik om, de deugniet, maar hij kan het wel, staan doen we alleen op schoot. de spijlen pakt hij wel eens maar alleen om een andere kant op te kunnen kijken (tollen).
kruipen doet hij ook nog niet, maar probeert wel te tijgeren om bij de afstandsbediening te komen, want daar is hij gek op.
ik denk wel dat als hij ontdekt hoe de knieën eronder moeten, dat meneer ook staat en loopt.

brillen zijn ook niet veilig en hij heeft ontdekt dat er streepjes bestaan, daar kan hij tijden naar kijken op zijn mouw.

hij heeft wel 2 tanden beneden en boven zitten ze klaar en zijn de snij randen helemaal wit dus zal wel niet te lang meer duren.

groetjes maaike

hihihi nou aleiyah is ook nog laaaang niet zover dat ze kan kruipen of staan in de box hoor :D
nathalia stond idd met 8,5 maand, aleiyah maakt nog niet eens aanstalte :D
maak me er totaal geen zorgen om hoor, komt allemaal wel goed :D

wat aleiyah nu wel weer heeft geleerd:

zwaaien naar idereen :d
en mmmm lekker en dan zo met haar handje langs haar oor :D
datr doet ze nu dus bij iedere hap hahahaha

voor de rest eigenlijk nog niet veel sprongetjes.
haar 2e tandje is vandaag gesignaleerd.

rollen van buik naar rug en andersom doet ze nu al een paar weken. der loopstoeltje en de meubels hebben nu ook veel te voorduren aangezien ze de hele kamer rond loopt in dat ding en overal tegen aan botst hihihihi

oh ja, dat tollen kan aleiyah idd wel :D zowel in der bed als in de box hihihi.

liefs, do

Terug
Bovenaan