nieuwe laarsjes

Jurgen had vandaag ontzettende schattige regenlaarsjes gekocht voor Tess.
En nu wil mevrouw alleen nog maar op de laarsjes lopen, ze doet ze elke keer uit en dan komt ze bij me om ze te laten zien en dan gaat ze zitten om te kijken of ze ze weer aan kan trekken. Zo schattig.

Natuurlijk even een paar foto's

help ze gaan bijna uit.

Kijk eens hoe goed ik erop kan lopen

Liefs sandra

Haha, die meisjes toch! Wat een leuke foto's weer........ en zo herkenbaar!!

As we speak: Sophie zit nu in de gang op de grond haar laarsjes aan te trekken (no way dat ik mag helpen), en het lukt haar nog ook. Ook van die schattige bloemenlaarsjes (maar dan van de hema). Wij gaan dus over een minuut of 5 naar buiten (het liefst naar een plek met heel veel modder en plassen: lekker stampen! Hoezo grote broer in de buurt haha)

Geniet ervan!
Liefs
Susan

Wat een super mooie laarsjes hahaha en dat koppie van Tess.....geweldig.....

En nu maar hopen dat er veel sneeuw gaat komen zodat de laarsjes vaan aan kunnen....

Liefs Denise

Tess, wat ben je toch een heerlijke meid!!!
En wat een leuke laarsjes, ik kan niet wachten tot onze dame gaat stappen.
Maar dat zit er wel aan te komen.....dus wie weet als het nog een keertje gaat winteren.

groetjes Daniëlle.

Wat staat dat geweldig!!
Kian heeft ook superleuke vrolijke laarsjes gekregen, maar hij kan ze nog maar net aan, en heeft er nog niet eens op gelopen. Ben zo bang dat ie valt. Hij loopt nog niet zo stevig namelijk.,...
Maar ik ben ook super verliefd op die sneeuw-boots. En ik denk toch wel dat ik die nog ga kopen... MOet ie maar even goed oefenen!
Liefs Nelleke

Oh Tess wat een superlaarsjes heb je van je pa gekregen.Kun je ook effe vragen waar hij die vandaan heeft.Ik vind ze helemaal te gek!

Liefs Tess

PS:Mijn mama roept op de achtergrond dat jouw mama je weer schitterend op de prent heeft gezet en dat jij zo'n lief koppie heb.

Terug
Bovenaan