nieuwe laarsjes

het is wat vroeg, maar omdat het af en toe erg kan regenen in dit landje haha hebben we regenlaarsjes voor annique gekocht.
het was een drama wat te vinden met haar schoenmaatje 20, maar uiteindelijk bij welkoop geslaagd!
ze is er erg wijs mee en wil ze t liefst de hele dag aan, zelfs nu met 30 graden haha

kijk nieuwe laarzen!!! met lieveheerstbeestjes

en ik ben er blij mee!!!!

let niet op dr kapsel hahaha zo ziet ze er na een hele dag buiten spelen, en 30 graden zweten uit .... schattig toch?

;liefs sandra

kijk daar heeft onze dochter nou geen last van qua haar hahahaha...die heeft er nog te weinig van om er last van te hebben ahahahaha...maar ik vind het er zelf altijd wel leuk uitzien die warrige haardos..ze heeft in elk geval een leuke dag gehad en de laarsjes staan enig hihi

Groetjes Veronique

Het zijn wel hele leuke laarsjes, onze Thijs zou daar niet meer in passen. Hij heeft nu maat 22 in de schoenen, terwijl hij wel nog in kledingmaat 80 komt... Nu maar wachten op een goede regenbui, dan kan ze spetteren...groetjes Wendy

Het is niet gek dat je nu al laarsjes hebt gekocht, je weet idd niet wat het weer hier in Nederland doet.
Ze heeft nog wel een klein voetje zeg... maar wel schattig!
Jaimey is ook altijd weg van zijn laarsjes het is natuurlijk heerlijk om te spetteren in de plassen.

kaat mv jaimey

wat een lieve foto veronique

en je weet het idd maar noooit met de regen
we waren vorige week toen het nog zulks vies weer was ff bij mijn ouders op de camping en mijn nichtjes hadden allebei regenlaarsjes aan, en konden lekker in de plassen spelen en annique kon alleen sneu toekijken met haar sandalen.
dus vandaar de stap van .. en nu komen er laarsjes hihi

Sneu toekijken met sandalen?   Hup die plassen in! Daar zijn sandalen juist ideaal voor! haha

Mij lijken laarsen niet zo lekker lopen .. Maar dat is een vooroordeel van mezelf met laarzen hoor. Lopen de kids er wel lekker op?
Liefs Nelleke

oh annique idd ook... alsof ze 50kg aan de been heeft hangen hahahaha

en dat van die sandaaltjes in de plassen
hahaha van mij mag ze echt wel daarin spelen, ze wilde het zelf alleen niet omdat ze dat volgens mij vies en koud vond voelen...
en zo beteuterd   keek zo van ik wil wel, maar dat viezigheid aan mijn voeten wil ik liever niet....
hihi

groetjes

Terug
Bovenaan