nieuwe lijst 14-03-2005

Lieve Meiden,

Ik heb even een paar dagen niet kunnen en mogen reageren want ik heb een ontsteking in mijn kraakbeen in mijn rechterpols.... Tja hoe kom ik daar nou weer aan. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb gelijk nog wat vragen over de onderzoeken na een miskraam gesteld want ik vind het zo raar dat de ene 3 maanden niet zwanger mag worden voor de onderzoeken en bij de ander worden de onderzoeken gelijk gedaan. Hij gaat kontakt opnemen met het AMC en gaat gelijk vragen hoe het staat met de onderzoeken naar miskramen die ze daar uitvoeren.
Ik typ dit verhaal dus nu even met 2 vingers (links jaja) dus als het niet helemaal loopt dan geef ik dat maar de schuld.

Ik heb wel al jullie verhalen gevolgd en ik vind het superjammer dat er weer een paar nieuwe en oude bekende bij zijn gekomen. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de gebeurtenissen van de afgelopen weken.

Gelukkig mag er ook iemand van de lijst... Pascalle van harte !!!
Ik hoop echt dat jij en je man(vriend) eindelijk mogen krijgen wat jullie wensen.

Mochten er nieuwe aanpassingen zijn dan kunnen jullie dat onderaan de lijst weer kwijt. Voor de aankomende NOD-ers  en ik hoop dat er maar snel veel van deze lijst af mogen en hier nooit meer op terug komen!!!

Angelique, 29 jaar, mk 03-12-04,cur. 10-12, bezig sinds sept.04, NOD  4 april
Anne Marie 22 jaar mk 12-01-05, bezig sinds?   NOD 24 maart
Annemarie, 26 jaar, cur 6-1-05, bezig sinds okt 04, NOD  5 april
Biate, 27 jaar, cur 21 sept. en cur 10 dec bezig sinds juni 04, NOD 3 april
Bibi, 29 jaar cur 19/10 en 18/1, bezig sinds april 04, NOD ???
Caroline, 40 jaar, mk jan/febr 04, NOD 23 maart
Chantally, 37 jaar, mk 3-08-04, bezig sinds april 04, NOD 10 april
Corina 34 jaar, bezig sinds maart 03, mk in feb, nov en dec 04, NOD 11 april
Heksje ?? jaar, miskraam 11-02-05, bezig sinds ??, NOD 8 april
Hella, 27 jaar, mk 16-2-05, bezig sinds sept 04, NOD ???
Hilde, 27 jaar,  4 miskramen,   bezig sinds sep 03, NOD ???
Inge, 30 jaar, bezig sinds febr.03, 1 jr.med. molen, 27 dec.mk, IUI  in maart 05  
Ingrid, 32 jaar, mk nov 03/mrt 04, bezig sinds mei/jun 03, NOD ???
Jeanette 37 jaar, km 15-01-05 bezig sinds aug 04 NOD  ??
Joyce23, 23 jaar, mk 2-8-04, bezig sinds dec 02, NOD ??
Joyce, 29 jaar, mk 13-08-04 en 01-11-04, bezig sinds mei 04, NOD 11 maart
Jytte, 23 jaar,mk 10-11-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Mariska, mk 29-01-05, bezig sinds sep 04, NOD ???
Marja, 25 jaar, bbz 23-6-04, bezig sinds feb 04, NOD ???
Marjon, 32 jaar, mk 21-9-04, bezig sinds juni 2004, NOD ???
Monique2, 30 jaar, BBZ aug 03, mk mei 04 & dec. 04,bezig sinds mei 02, NOD?
Nance 29 jaar bezig sinds feb 04, mk 20-06-04 & 10-03-05, NOD ??
Nina, 35 jaar, mk jun 04 en okt 04, bezig sinds apr 03, NOD 2 maart
Ris, 29 jaar, mk 24-10-04, bezig sinds jan 04, NOD  21 maart
Shir, 27 jaar, cur 02-11-04, bezig sinds juli 04, NOD 17 maart
Sweety1974, 28 jaar, mk 6-12-04, bezig sinds juni 04, NOD 28 feb
Syl, 28 jaar, mk 20-12-04, bezig sinds aug. 03, NOD ???
Sylvia, 37 jaar, cur. 8 nov, bezig sinds juni 04, NOD 14 maart
Yvon, 32 jaar, mk 15-6-04, bezig sinds aug 04, NOD ??

Hoi Corina,

Wat lees ik nu, in de lappenmand?
Wordt het je nu ook nog eens verboden je verhaal kwijt te kunnen aan ons!

Hoe kom je er aan, doet er natuurlijk niet toe, jij hebt het en het lijkt me behoorlijk lastig!
Ik las je nieuwe NOD datum in de lijst, daaruit merk ik op dat het ook voor jou niet zo mocht zijn, terwijl je er volgens mij, op een gegeven moment net zo ´n goed gevoel over had als ik! Maar ik snap iets niet helemaal, mag jij dan nog niet zwanger raken vanwege onderzoeken? Misschien stel ik wel een domme vraag hoor, maar het kan zijn dat ik iets heb gemist.

Ik wens je in ieder geval beterschap en sterkte!

Groetjes Angelique

He Angelique,

Ik had inderdaad het gevoel dat ik zwanger was maar na 2 dagen trok dat weg en toen wist ik ook weer zeker dat in ongi ga worden (maf lichaam hahaha).
Hier stel je nooit een domme vraag.... Ik heb dus onderzoeken gehad na mijn 3e miskraam maar ongeveer 2 dagen erna. Ik lees hier dat de meeste meiden 3 maanden niet zwanger mogen raken ivm het stollingsonderzoek. (heb het ook vakar gehoord) en daarom heb ik deze vraag bij mijn huisarts gelegd en die wilde graag voor me gaan overleggen en ook kijken wat een academisch ziekenhuis nog meer kan doen tov een normaal ziekenhuis.  Ik zal jullie daarvan op de hoogte houden.

Groetjes,

Corina

hey Corina!

Duimen heeft dus niet geholpen!! En jij? wat heb je nu dan toch? Eeen kraakbeen ontsteking? Dat moet pijnlijk zijn zeg. Nou dan duim ik daar maar voor dat dat snel overgaat
Ons lichaam kan ons zo vreselijk pesten he? jij 2 dagen overtijd.....en toch....grrrrr
Ik ben meestal 2 dagen te vroeg op een cyclus van (normale cyclus dan) 28 dagen. Dus 26 dagen bij mij. Ik zal je dan ook gelijk doorgeven voor de lijst dat mijn volgende NOD 4 april is.

Hee meid, heeeeeeeeeel veel sterkte toegewenst met je kraakbeen ontsteking!!

p.s. er staat in de lijst bij mij km ipv mk

Hoi Carina,

Zet mij ook maar op de lijst.

Linneke; 32 jaar, bezig sinds april 2004, mk 10-03-05, NOD 07-04-05 (denk ik)
(cyclus van 37 dagen dus ik moet wat langer wachten)

Vorige week heb ik te horen gekregen dat het niet goed was met het vruchtje maar we beginnen gewoon meteen weer.
Baarmoeder was goed en de gyn. kon zien dat alles weer in gang is gezet.
Ik blijf positief (dat is het enige wat we kunnen doen)

Hoi Corina,

Wat vervelend dat je zo'n ontsteking hebt. Ben je soms ook verslaafd aan dit forum?
En heb je een beetje teveel getypt.
Maar wat jij schreef over die onderzoekjes maakt mij wel erg nieuwsgierig.
Ik ga morgen naar het ziekenhuis om te kijken of ik mijn vruchtje al verloren ben.
Zelf denk ik van wel. Al zag het er heel anders uit als de vorige keer.
Dus ik zal het ook eens navragen, wat eerst dacht ik heel luchtig over, drie maanden niets proberen. Maar ik hoorde dat de uitslag ook lang op zich laat wachten. En dat maakt me op het moment niet echt vrolijk.
Maar wat voor onderzoekjes heb jij na twee dagen toen gehad?
Daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.

Bedankt dat je deze lijst wilt bijhouden.

Liefs Nance

Hoi Corina,

Mag ik ook op de lijst? Ik heb nog niet zoveel op dit forum geschreven, maar ik lees (en leef) wel steeds mee. Ik ben 28 jaar, bezig sinds april 2004 en op 4 maart 2005 een mk gehad. Mijn NOD weet ik dus nog niet.

Ik kom van het oktober forum, maar vind het erg prettig om nu op dit forum "rond te hangen".

groetjes,

Suzanne

hey corina

Gaat het alweer een beetje beter met je nou mijn naam moet een klein
beetje aangepast worden is van joyce naar joyce1975 gegaan ging niet anders!!
Zou je mijn NOD op 16 april kunnen zetten dank je joyce

Terug
Bovenaan