nieuwe lijst 14-03-2005

Lieve Meiden,

Ik heb even een paar dagen niet kunnen en mogen reageren want ik heb een ontsteking in mijn kraakbeen in mijn rechterpols.... Tja hoe kom ik daar nou weer aan. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb gelijk nog wat vragen over de onderzoeken na een miskraam gesteld want ik vind het zo raar dat de ene 3 maanden niet zwanger mag worden voor de onderzoeken en bij de ander worden de onderzoeken gelijk gedaan. Hij gaat kontakt opnemen met het AMC en gaat gelijk vragen hoe het staat met de onderzoeken naar miskramen die ze daar uitvoeren.
Ik typ dit verhaal dus nu even met 2 vingers (links jaja) dus als het niet helemaal loopt dan geef ik dat maar de schuld.

Ik heb wel al jullie verhalen gevolgd en ik vind het superjammer dat er weer een paar nieuwe en oude bekende bij zijn gekomen. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de gebeurtenissen van de afgelopen weken.

Gelukkig mag er ook iemand van de lijst... Pascalle van harte !!!
Ik hoop echt dat jij en je man(vriend) eindelijk mogen krijgen wat jullie wensen.

Mochten er nieuwe aanpassingen zijn dan kunnen jullie dat onderaan de lijst weer kwijt. Voor de aankomende NOD-ers  en ik hoop dat er maar snel veel van deze lijst af mogen en hier nooit meer op terug komen!!!

Angelique, 29 jaar, mk 03-12-04,cur. 10-12, bezig sinds sept.04, NOD  4 april
Anne Marie 22 jaar mk 12-01-05, bezig sinds?   NOD 24 maart
Annemarie, 26 jaar, cur 6-1-05, bezig sinds okt 04, NOD  5 april
Biate, 27 jaar, cur 21 sept. en cur 10 dec bezig sinds juni 04, NOD 3 april
Bibi, 29 jaar cur 19/10 en 18/1, bezig sinds april 04, NOD ???
Caroline, 40 jaar, mk jan/febr 04, NOD 23 maart
Chantally, 37 jaar, mk 3-08-04, bezig sinds april 04, NOD 10 april
Corina 34 jaar, bezig sinds maart 03, mk in feb, nov en dec 04, NOD 11 april
Heksje ?? jaar, miskraam 11-02-05, bezig sinds ??, NOD 8 april
Hella, 27 jaar, mk 16-2-05, bezig sinds sept 04, NOD ???